30 Ekim 2015 Cuma

Flormar Dipliner İncelemesi :)

flormar dipliner



Sıklıkla kullandığım Flormar Dipliner, eyeliner sürerken zorlananlar için harika bir ürün diyebilirim size ☺️ Öyle eliniz felan bulaşmadan, tek bir çizgi ile göz kalemi gibi sürülen bu ürünü gelin birlikte inceleyelim ☺️ 



Yaklaşık iki hafta önce aldığım Dipliner, kolay sürülmesi ve uzun süre kalıcı olması artısı olarak söylenebilir. Zaten çoğu kadınlar eyeliner'ı kolay süremez ama Flormar Diplener'ı tutarken parmaklarınız kavrayacak göz kalemi gibi rahatlıkla süreceksiniz.

Diğer özellikleri ise bize vadettiği siyahlığı iyi sayılabilir ve çabuk kuruması da diğer bir artı seçenek. Öyle pahalı olmayan bu ürünü Cosmo Home mağazasından almıştım. Sizde herhangi bir Flormar mağazasından ya da standlarından bulabilirsiniz. Çok makul bir fiyata. 

flormar dipliner


Ürün kuruma yapmıyor ilk günkü gibi saklayabilirsiniz ki beni en çok ambalaj şekli cezbetti. Grafiker olarak böyle şeylere özellikle gözüm kayıyor☺️ Beni böyle kitap kapakları incelerken sıkça D&R'larda  görebilirsiniz ☺️


Flormar Dipliner incelemesi burada son bulmadan bir eksi yanını söylemek istiyorum. Kullandıkça bu sivri ucu deforme oluyor. Biraz can sıkıcı çünkü kuyruk çekerken zorlanabiliyorsunuz. 

Bu ürünü alırken mutlaka son kullanma tarihine bakın, aksi taktirde kurumuş bir eyeliner ile karşı karşıya kalarak can sıkıcı bir durum ortaya çıkabilir.

Sevgilerle... Merve'nin evinden... 


2 yorum:

  1. Bu ürün bende de var ama net bir siyah çizgi yakalayamıyorum. Yapısı çok sulu gibi. Benimkinde mi bir sorun var acaba, sizinki nasıl ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben hala bittikçe bunu alıyorum canım. Benimkisi harika duruyor. Çok ürün denedim ama yine buna döndüm.

      Sil