26 Ekim 2015 Pazartesi

Neutrogena Visibly Clear Pore&Shine Peeling Jel deneyimim

neutrogena visibly clear
Merhabalar size bugün bir süredir kullandığım peeling jelim olan Neutrogena Visibly Clear Pore&Shine'dan bahsedeceğim.
Halen kullandığım bu ürün bize sıkılaşmış gözenekler ve kusursuz bir cilt vaadediyor ki piyasada bir çok ürünün vaadettikleri gibi. Bir aralar inanılmaz reklamları dönüyordu bu ürünün 8 ay önce felan. Bende kendimi Gratis mağazalarına atmış almıştım o zamanlar almıştım bu ürünü. Hala kullanmaktayım ki 12 ay dolmadı daha. İnatla kullanmaya devam ediyorum ☺️ 


Benim yüzüm hafif pek belli olmayan gözenekler var sadece bir yanağımın az bir kısmı. Çokta belli olmayan bu minik gözenekleri yok etmeye bile yetmeyen bu ürünün yapısı, çok mikro tanecikler barındırıyor. Şekerle peeling yapsanız daha iyi diye düşünüyorum ☺️İnatla kullanmamın sebebi ise, gözenekler çok çabuk oluşsa da çabucak geçecek bir sorun değil maalesef. Uzun bir müddet doğru ürünü kullansanızda kullanmaya devam etmeniz gerekiyor. 


Neyse diyelim Neutrogena'nın vaadettiklerine tekrar dönelim ☺️ "Gözeneklerin sıkılaşmasına yardımcı olmakla beraber, parlaklığı azaltıyor" evet parlaklığı gerçekten azaltıyor. Ama gözenekleri gerçekten temizlemek istiyorsanız, mutlaka tonik kullanın ki etkisini çabuk görebilesiniz.
 Bir yazımda Garnier'ın toniğinden ne kadar memnun kaldığımı anlatmıştım okumak için tık tık☺️


Günde bir kez uygulanan bu üründen memnun kalmadım açıkçası, bittiğinde tekrar kullanmayacağım. Onun yerine Garnier'ın ürünlerinden devam etmeyi düşünüyorum. Peeling konusunda daha iyi sonuç aldığım doğal yöntemlerden bir sonraki yazılarımda mutlaka bahsedeceğim ☺️

Sevgilerle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder