22 Ekim 2015 Perşembe

Pazar kasası süsleme!

pazar kasası süsleme



Merhabalar bugün size kendin yap fikirlerimden bir öneride bulunmak istiyorum ☺️Bu fikri çok beğeneceğinizden eminim.

Hem yapımı kolay hem de masrafsız olan pazar kasası süsleme işini bir çok bayan yapıyor ve hem kendi evlerinde dekorasyon hem de satış amaçlı kullanıyor.

Benim çeyizimde yerini almış olan bu ürünü, ben kışlık konservelerimi koymak için saklayacağım☺️Sizde içerisinde meyve sebze gibi veya kumaşlarınızı saklamak için bir kasa oluşturabilirsiniz. 

Annemle beraber tamamladığım bu kasada aslında çok malzeme gerekmiyor. Kasayı pazarcılardan istediğinizde size bedavadan verebiliyorlar.  ☺️Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış. Biz retrodan yana olduğumuz için tasarımımızı o yönde kullandık ☺️



İlk olarak kasamıza astar boya çekiyoruz ve kurumasını bekliyoruz. Kuruduktan sonra daha sonraki boyamamızda pütürleri olmaması için güzelce zımparalıyoruz. Sonra iki kat boya sürüyoruz ve işlemimizi transfer yaparak tamamlıyoruz. Transfer yaparken dilediğimiz deseni kullanabiliriz. En önemli nokta ise son aşaması. Burada boyalarınızın uzun seneler boyunca kalıcı olması için 2 kat vernik sürüyoruz. 



İşte hepsi bu kadar. Ben aşamalarında fotoğraf çekmeyi unuttuğum için mecburen son halini çektim. Bir sonraki kendin yap ve ahşap boyama projelerimde mutlaka aşamalarını da fotoğraflayacağım sizler için☺️

Umarım beğenmişssinizdir. Sizinde bu tarz yaptığınız örnekler var ise bekliyorum. Sevgilerle☺️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder