18 Ekim 2015 Pazar

Yeni kremim L'oreal Skin Perfection



L'oreal Skin Perfection


Merhabalar yeni bir yazı ile karşınızdayım. Bu kez yazım nemlendiriciler hakkında olacak. Uzun bir süredir cildime iyi gelecek fazla yağlı olmayan ürün arayışları içerisindeydim. 

Cildim karma olduğu için öyle her ürünü kullanamıyorum maalesef ve cildime çok iyi bakım yapmam, temizlemem gerekiyor her gün. Yoksa çıkan sivilceler, yanaklarda açılan gözenekler, kuruyan cilt ile karşı karşıya kalabiliyorsunuz. 


Benim nemlendirici krem arayışımda, acilen bir krem almam gerekiyordu ki elimdeki krem bitmiş, iş yoğunluğu derken zaman ayıramıyordum bir türlü. Bir gece oturdum araştırdım kremleri benim gönlüm parabensiz, bitkisel kremlerden yanayken, aklımda Yves Rocher'ın nemlendirici ve gözenekleri sıkılaştırıcı kremi kalmıştı. Ertesi gün işe giderken, acil olarak diğer aklımda kalan L'oreal Skin Perfection kremini aldım. Yorumlarda sivilcelenmeler olduğundan çokça bahsedilmişti. Biraz gözüm korkmadı da değil. Bize vaadettikleri gerçekten mükemmel, krem gözenekleri tamamen küçülttüğünü, lekeleri giderdiğini, renk bozukluklarını yok ettiğini iddia ediyor ki, ben en başta 25- 30 TL'lik kremin bu kadar ileri gidemeyeceğini düşünmüştüm. Karma olan cildimde gözenekler, sivilceler baş göstermeye başlamışken, gerçekten 15 günlük kullanımım sonucunda hayran kaldım diyebilirim. Ve tek bir sivilce çıkmamakla beraber olan üç sivilcemde söndü. Lekeler hafifledi, gözenekler henüz tam kapanmadı ama fazlasıyla küçüldüler. 


L'oreal Skin Perfection


Mucizevi bir ürün diyebilirim size, öyle çok yağlı bir krem kesinlikle değil, yüzüdünüzde ışıltı bırakıyor, ve cildinizin nem kaybını geri getirerek daha sağlıklı bir cilt ortaya çıkarıyor. 

Bu kremi ben günde iki defa cildimi bir jel ile temizledikten sonra, tonik kullanıyorum ve en son L'oreal Skin Perfection sürüyorum. Sabah ve akşam olmak üzere tekrarlıyorum, ama bir hafta sonra sadece gündüzleri uygulamaya devam etmeyi düşünüyorum. 



L'oreal Skin Perfection

Kremin beni üzen tarafı ise, içerisinde SPF olmaması. Güneşe çıkarken başka bir krem daha sürsem yağlanma yapabilir, dengeyi bozabilir diye denemedim açıkçası. Bu özelliğide olsaydı mükemmel olabilirdi. Son olarak kokusuna gelirsek, hafif bir kokusu var, kesinlikle rahatsız etmiyor.

Siz nasıl buldunuz? Yağlı ciltte nasıl olduğunu merak ediyorum doğrusu, ben serum ve BB kremini kullanmadım, deneyenler benimle yorumlarını paylaşabilir. ☺️

Umarım bir an önce dener bana teşekkür edersiniz ☺️🍒



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder