17 Kasım 2015 Salı

Ahşap kuş ev boyama

Ahşap kuş ev boyama


Merhabalar bugün size çeyizim için annemle beraber yaptığımız kuş evden bahsedeceğim. 13 TL'ye aldığım kuş evi boyadım ve ortaya bu görüntü çıktı ☺️ Aslında biraz karışık gelebilir, çünkü bazı teknikleri ahşap kuş evi üzerinde denedik ☺️


Ahşap kuş ev boyama

Nasıl yaptığıma gelecek olursak ilk olarak bir kat astar boya sürülür. Kuruduktan sonra daha pürüzsüz olması için zımparalıyoruz. 2 kat boya daha sürüyoruz. Ben pembe ve yeşil boyaları kullandım. Kuruduktan sonra üzerine peçete tekniği ile süslemeler yaptım. Süslemeleri istediğiniz gibi yapabilir, isterseniz, süslemeyebilir, sadece boyalı olarakta kullanabilirsiniz. 

Ahşap kuş ev boyama


Süslemeler bittikten sonra üç kat daha vernikleyerek ahşap kuş evi bitiriyoruz. Arzu ederseniz. Kenarlarına dantel ekleyebilirsiniz veya kuşlar yerleştirebilirsiniz. Ben bu kuş evine ayak taktırarak, yüksekte tutmaktan yanayım. Hoş bir görüntü oluşturacağını düşünüyorum ☺️

Umarım sizlere de güzel bir fikir olmuştur.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder