21 Aralık 2015 Pazartesi

Doğal cilt temizleme yöntemleri

Doğal cilt temizleme yöntemleri

Doğal cilt temizleyiciler

Merhaba hanımlar, evde yapılan doğal maskelere, peelinglere karşı ayrı bir zaafım olduğunu herkes biliyor ☺️

Kozmetik ürünlerinin yanı sıra, doğal ürünler denemek, bana ayrı bi zevk veriyor. İçeriği doğal ürünler her zaman ilk tercihim olmakla beraber, yinede yeni şeyler denemeden duramıyorum ☺️


Bir şeyler deneyeceğim zaman çok araştırır, çok yorum okur ona göre hareket ederim. Önce el bileğimde dener alerjik reaksiyona sebep olmadığı takdirde vücudumda da uygularım. Yine çok memnun kaldığım doğal temizleyiciler benim vazgeçilmezim oldu ☺️ 

Her evde bulabileceğimiz bu malzemelerle kendi peelinginizi yapabilirsiniz. Hiç bir şey olmasa bile şeker veya türk kahvesi harika peeling yöntemidir.


Doğal cilt temizleyici tarifim #1


Bir kaşık bal ve yarım limonu karıştırarak yüzünüzde 10 dakika bekletebilirsiniz. Sonra yıkayın harika bir nemlendirici ve temizleyicidir. Bal benim vazgeçilmezim ☺️

Doğal temizleyici tarifim #2

Şeker ile yarım limon suyunu karıştırarak yüzünüze peeling yapabilirsiniz. 

Bu yazımda doğal ve etkili cilt temizleme yöntemlerini yazdım. Her evde bulabileceğiniz şeylerle, kendinizi şımartabilirsiniz. ☺️

Sizinde deneyip memnun kaldıklarınız var ise benimle paylaşabilirsiniz.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder