27 Aralık 2015 Pazar

Kurdela nakışı pano

Kurdela nakışı pano


Kurdela Nakışı

Herkese bu güzel pazar akşamından kocaman merhabalar. Bugün kurdela nakışı pano yaptım. 


Çeyiz hazırlıklarım son sürat devam ederken, daha önce yazmış olduğum polyester çerçeve boyamada kurdela pano yapmıştım. Okumak için tık tık Onunla bu ikisi üçlü takımdı. Bu ikisini de fırsat bulup yeni bitirdim.

Kurdela nakışı pano

Önce polyester çerçeveyi boyayıp, vernikledim. Daha sonra içlerine karton üzerine, kumaş yaparak dantel yapıştırdım. Kurdela nakışını yaptıktan sonra gülleri silikon yardımıyla yapıştırdım. Harika bir üçlü takım oldu ☺️

Artık evimin bir köşesine asarım ☺️ Ahşap işlerine devam ederken, kurdela panolardan bir yandan devam ediyor. Şu an elimde kurdela işi tesbih var, o bittikten sonra onu da paylaşacağım ☺️

Siz nasıl buldunuz?

Sevgilerle...

Merve'nin evinden...

4 yorum:

  1. Harikaaa olmuş yaa çok beğendimmmm

    YanıtlaSil
  2. Sofia'nın günlükleriAralık 27, 2015

    Çok güzel eline sağlık, güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil