28 Aralık 2015 Pazartesi

Kurdelalı tesbih yaptım :)

Kurdelalı tesbih yaptım


Merve'nin evinden herkese kocaman merhabalar ☺️Bugün kurdelalı tesbih ile çeyiz hazırlıklarına devam ediyorum 

Dün annem ile beraber oturduk üç saatte 15 adet tesbih yaptık, dedem için gereksiz olan bu tesbihler tabiki görsel amaçlı biz kadınların çeyizlerini süslüyor ☺️  

Kurdelalı tesbih yaptım

Annem süs meraklısı olduğu için zamanında bu kristal tesbihlik için boncukları boncuk dünyasından almıştık. Yeni sıra geldi bunları yapmaya ☺️

Kurdelalı tesbih yaptım

Kristal boncuklar, daha güzel duruyor ve diğerlerine göre biraz farklı. İstediğiniz renkte boncuk alabilir, kurdelaları dilediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.

Kurdelalı tesbih yaptım

 Daha bunlar başlangıçlar, biraz da kokulu tesbihleri süslemeyi düşünüyorum, onları da yaptığımda mutlaka paylaşacağım. Şimdilik bu kadar, umarım beğenirsiniz.

Sevgilerle...

Merve'nin evinden...


2 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliğime katılmışsınız, takip listemde göremedim isminizi, dahil edebilmem için bu gerekiyor kontrol edermisiniz?

    YanıtlaSil