5 Ocak 2016 Salı

İki malzeme ile kurabiye tarifi


iki malzeme ile kurabiye tarifi
Kurabiye tarifi

Kolay Kurabiye


Tatlı krizlerimiz tuttuğunda kolayca evde yapabileceğiniz, 10-15 dakikada kısa sürede hazırlayabileceğiniz kıtır kıtır kurabiye

Haftada bir mutlaka bu kurabiyeyi yapıyorum, kahve yanında yemek çok hoşuma gidiyor ☺️ Tadı çok güzel, sanki hazır alınmış gibi ☺️



iki malzeme ile kurabiye tarifi
Kurabiye tarifi

İki malzemeyle nefis kurabiye malzemeleri


180 gram bitter çikolata
2 bardak mısır gevreği


İki malzemeli kurabiye yapılışı


Bitter çikolatamızı önce benmari usulü eritiyoruz. Bir kaseye koyduğumuz mısır gevreklerinin üzerine eritilmiş çikolatayı ekleyerek karıştırıyoruz. Yağlı kağıt serili bir tepsiye birer kaşık dökerek soğumaya bırakabilirsiniz.  İşte hepsi bu kadar :)

Afiyet olsun...

Sevgilerle...

Merve'nin evinden...



14 yorum:

  1. ımmmm nefis nefisss

    YanıtlaSil
  2. bu lezzetli paylaşımın için teşekkür ederim. Deneyeceğim ^^

    YanıtlaSil
  3. Çok kolay ve leziz ;))) yapmak gerek

    YanıtlaSil
  4. İste ben buna bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  5. İste ben buna bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  6. Hii ne güzelmiş yaa olsa da yesek :) ben hazır yiyicilerdenim de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe :) :) ne güzel bende öyle olabilsem :D illa gördüğünü deneyenlerdenim :)

      Sil
  7. Hem pratik hem leziz görünüyor. Elinize sağlık.
    Takipteyim, bende beklerim bu arada. Sevgiler:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar Merve hanım, bu kadar güzel bir sayfa ile buluştuğum için gerçekten memnun oldum. Dopdolu bir sayfanız var. Her şey çok da güzel görünüyor. Emeğinize, ellerinize kollarınıza sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim emel hanım, beğendiğinize sevindim sevgiler ;)

      Sil