20 Ocak 2016 Çarşamba

Keçeden magnet yapımı

kece magnet
Keçeden magnet

Keçe Magnet

Merhabalar, rengarenk dolaplarımızı süsleyen magnetleri basit bir halde orijinal fikirlerle bizde yapabiliriz.

1-2 liralık keçelerle bir dolabı neredeyse kaplayabiliriz. Bende bir iki ay öncesinde görmüştüm bu fikirleri bir kaç tane özellikle evli olanlardan yaptım. 

kece magnet
Keçeden magnet

Keçe çılgınlığı devam ederken, çalışmalarınızdan arda kalan artıkları bu şekilde değerlendirebilirsiniz. İnstagram'da bu işi ticarete dökenler dahi var. Yabancı sitelerde bu magnetler su gibi gidiyor. Gördüğünüz yumurta yanlış hatırlamıyorsam 3 dolar civarında satılıyor. Öylesine basit bir çalışma iken :)


Dolap üzerinde bence harika duruyor bu magnetler, mutfağa renk ve sevimlilik katıyor, şu en üstteki yumurtaya baktıkça gülümsüyorum, aynı şekilde bulutada gerçekten çok sevimli duruyorlar.

kece magnet
Keçeden magnet
kece magnet
Keçeden magnet
Siz de isterseniz kendiniz kullanım amaçlı yapın, isterseniz sevdikelrinize hediye edin, isterseniz de bu işi eliniz yatkınsa ticarete dökün :)


kece magnet
Keçeden magnet

Şu sıralar, hanımlar evden sosyal medya aracılığıyla bir çok iş yapmakta, kendilerini geçindirebilecek kadar da gelir elde etmekteler. Yani çok zevkli bir iş ne diyim :)


Keçeden Magnet Nasıl Yapılır?

Aslında o kadar basit ki, magnet yapımı. Keçeden istediğiniz şeyi kestikten sonra, içini dolduracaksınız kenarlarını dikmek için ip, eğer doldurmayacaksanız aşağıdaki penguen gibi, silikon tabancasıyla katlarını yapıştırabilirsiniz. Tamamen sizin hayal gücünüz ile gelişiyor. Arkalarına da silikon tabancası yardımı ile bir mıknatıs yapıştırmanız yeterli ;)



kece magnet
Keçeden magnet

Burada yazımı sonlandırırken, bu minnoş şeylerle de size bugün mutlu günler diliyorummm.
Sevgilerle...
Merve'nin evinden

30 yorum:

  1. Harika görünüyorlar ya. Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Thank you. I'm following you ;)

    YanıtlaSil
  3. I followed you too))

    YanıtlaSil
  4. Ayy bayıldım bunlara, nasil güzel olmuş? Silikon tabancasi iyi fikirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, bu tür işlerde büyük kolaylık sağlıyor

      Sil
  5. Çok şirin yapımı pratik şeyler. Paylaşımın cıvıl cıvıl içimi açtı...

    YanıtlaSil
  6. allahım bayyy ıllll dııımm :D bunlar çok tatlu

    YanıtlaSil
  7. Çok çok şirinler, ben de çok sevdim.

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çoook tatlııııı ^^

    YanıtlaSil
  9. hepsı cok güzeller, gokkusagı gıbı rengarenk evler. Sankı bır mahalle var dolabın ustunde ;) Benım sağa sola gıttgımde aldığım magnetlerım var sadece onlar da anı olsun dıye ordalar. Ama bunlar da cok sırın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyleler gerrçek bir dünya gibi baktıkça gülümseten :)

      Sil
  10. Bayıldıım! :)) Ben de ayraç yapmak için kendime keçe almayı planlıyordum, ayraç yaparken magnete de el atayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet artık keçeler çok işe yarıyor bu konuda :)

      Sil
  11. Çok minnoşlaar ya bayıldım.. Hep yapmak istemişimdir ama zaman bulamam hiç..Zamanım olunca da yapasım gelmez.. Kendime kızdım şu an.. Neyse ne diyordum, paylaşım için teşekkürler ayrıca blogun da çok şirin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok tatlılar amaa, baktıkça yapasım geliyo benimde tekrar tekrar :)

      Sil
  12. Çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  13. Que lindos! um beijos daqui do Brasil, chica

    YanıtlaSil
  14. bunlar tam benlik :) bayıldım

    YanıtlaSil
  15. hepsi çok güzel. Gerçekten de zevkli iş keçe.Bende oğluşumun doğum günü hazırlıklarında arkadaşımın bebeği için keçen magnet, süs , albüm , sepet, lohusa tacı vb. Çalışmalar yaptım. ellerinize sağlık. çalışmalarıma bakmak isterseniz beklerim . Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  16. Ayy çok güzel bir fikir bu😊

    YanıtlaSil
  17. Oooyyy ben bunlara bayıldımmmm ellerine emeğine sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim didem :) sizin için beğendiklerimi ekledim ;)

      Sil