4 Ocak 2016 Pazartesi

Kore dizilerinden uyarlanan Türk dizileri

Kore Dizileri
Kore dizilerinden uyarlananlar


Merhabalar bugün bilmediğiniz veya farkında olmadığınız izlediğiniz veya izlemediğiniz dizilerin nereden ilham aldığını görelim ☺️

Kore dizilerini bir kez izleyip bağımlı olmamak mümkün değil. Mutlaka dizilerin devamı geliyor. Peki Kore dizilerinden uyarlanarak çekilen Türk dizileri kendisini sevdirmeyi ne kadar başardı, o kişinin zevkine göre değişir tabi.



İşte Kore dizilerinden uyarlanan Türk dizileri

Kore Dizileri
Kore dizilerinden uyarlananlar



1- Adını Feriha Koydum: Emir'in Yolu


Emir'in yolu dizisi, o zamanlar çok konuşulmuş, reytinglerde eski başarıyı göstermediği için kaldırılmıştı. Bu dizimiz, The Man from Now Here dizisinden uyarlanmış. The -Shilk bu dizide asıl erkeğimiz olmakla beraber, küçük bir kıza yardım etme kararı alarak eski hayatını geride bırakır. Olaylar büyük mücadelelerle devam eder.


Kore Dizileri
Kore dizilerinden uyarlananlar



2-Kiraz Mevsimi


Kiraz Mevsimi dizisini izlemiş olanlar burada mı?☺️ Bana açıkçası çoğu sahne saçma gelirdi. Meğer benim çok sevdiğim dizilerden olan, Kore dizilerine yeni başlayan misafirlerime de önerim A Gentilman's Dignity dizisinden uyarlanmış. 40'lı yaşlardaki genç adamların, aşk, iş hayatlarını anlatıyor ☺️ 




Kore Dizileri
Kore dizilerinden uyarlananlar



3-Bir Aşk Hikayesi

Bir Aşk Hikayesi dizisinin orijinali I am Sorry, I Love You . Bu dizide dört karakterin birbirleriyle olan yaşantısını anlatıyor. Patronuna aşık olan bir kız, annesini kaybeden bir adam izleyenler hatırlamışlardır☺️,


Kore Dizileri
Kore dizilerinden uyarlananlar



4- Kocamın Ailesi


Kocamın Ailesi dizisinin orijinali My Husband Got a Family 


Kore Dizileri
Kore dizilerinden uyarlananlar


5-Güneşi Beklerken

Güneşi Beklerken dizi ne meşhur bir diziydi öyle ☺️ Orijinali neredeyse tüm Korecanların bildiği Boys Over Flowers: Fakir ama cesur bir kızın hikayesiyle zengin bir çocuğun hikayesini konu alan dizi en favori dizilerimden☺️
Kore Dizileri
Kore dizilerinden uyarlananlar



6- Günahkar


Orijinali Nice Guy☺️, Sevdiği kadın tarafından ihanete uğrayan adam, hafızasını kaybetmiş bir kadını kullanıyor. Sonuna kadar severek izlediğim bir diziydi Nice Guy. İzlemeyenlere şiddetle öneririm ☺️


Kore Dizileri


7- Elin Oğlu

Elin Oğlu bir dizi değil program ama Kore'de Abnormal Summit adında zirvelere ulaşan bir talk-show programıdır. İzlerken gülüp eğlendiyor, çeşitli kültürler öğreniyorsunuz. Tıpkı Elin Oğlu gibi ☺️

Hiç değilse bir defa Abnormal Summit'in yapmış olduğu programlardan izleminizi öneririm, Elin Oğlu bunun yanında o tadı veremiyor. 

Benim bildiklerim şimdilik bu kadar

Sizinde gözünüzden kaçmayan uyarlanmış diziler var ise yorumlarınızı bekliyorum ☺️

Sevgilerle...

Merve'nin evinden


25 yorum:

  1. Çok güzel hazırlamışın elne sğlık.çok bğndm

    YanıtlaSil
  2. 3-4 ve 7 yi biliyordum :) kocamın ailesi başlarda çok keyifliydi ama sonradan o da bozdu bitti de zaten :/

    YanıtlaSil
  3. Türkçelerden birtek 1 ve 2'yi duydum... Hiç Türkçe dizi kültürüm yok sanırım :) diğerlerini Fenom yazdı mı acep merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bıraktım Türk dizilerini sadece 1 tanesini izliyorum :)

      Sil
  4. ne kadar kopyacıyı bi milletiz dizilerini bile çalmışız :D

    YanıtlaSil
  5. türk milleti olarak ne kadar meraklıyız güneşe :) allahım bu güneşin kızları, güneşi beklerken bak gülmekten yazamıyorum :D

    duyduğum kadarıyla yakında emre kınay güneş olup tek başına dizi çekecekmiş :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D hehehe ay gözde yaa adam dönüyo güneşin etrafnda :)

      Sil
    2. gezegenler arasında tur atcak :D bak biz dizi çekelim adını da erik mevisimi koyalım başrol oyuncusuda emre kınay olsun şdkelsjf :D

      Sil
  6. şu yazdıkların dizilerle bizimkiler arasında pek bağ kuramıyorum ama en yakını yine elin oğlu gibi, ömür varol gidince hiç izleyesim gelmedi, bu sezon o da fıs, final verir yakındır ;)
    mayıs kraliçesi de var, paramparça da öyle, hatta ilişki durumu karışık, eve dönüş falan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bizimkilerin arasında uçurum var, o hissi bana geçiremediler :)

      Sil
  7. Bizimkiler en güzel dizi konusunu bile fena yapıyorlar. Uzun süreler, 60 bölüm civarı çekiyorlar. 60 az bile. Böyle olunca tabi güzelim konular heba oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen herşeyi tadında bırakmak lazım, 7 senedir devam eden dizilerimiz var :)

      Sil
  8. Babacandır ı unutmuşsun açıkçası TRT'e uyarlıyınca bir başka oluyor .
    Daha aslında bilmediğimiz çok var ama biz bilmiyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa onu bir iki ekz izledim, fırsatım olmadı, evet daha çok vardır

      Sil
  9. Kendimize ait hiçbirşeyimiz mi olmaz :( ne cok dizi uyarlamısız! Maasallah aslında son zamanlarda senaryo çalışan cok ögrenci cok gencimiz emektarımız varken bence Türk senaryolara sana tanımaları daha iyi olurdu. Teşekkürler tçyayınınız için bilmiyordum ben bu dizilerin hep Kore'den uyarlama oldugunu
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bir çok şeyimiz taklit zaten ne yazık ki

      Sil
  10. A Gentilman's Dignity benim dizim şuan yine yeniden izleyebilirim bütün bölümleriniz, türkler nolur uyarlamasın artık maaf ettiler hep :(

    YanıtlaSil
  11. heeeey ben de kore dizilerini seviyom yakınlarda başladım amaaa koreden uyarlama türk dizisi olduğunu bilmiyordum yaaaa aaa sayende öğrendim. aaaaa önemli bilgi bu yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet çoğu türk dizi ve filmleri koreden uyarlama :)

      Sil
  12. Seviyor sevmiyor da yeni dizilerden ve She Was Pretty kore dizisinden uyarlandı. Bugün izlemeyi düşünüyorum Türk versiyonunu. Zaten daha ilk bölümü oynadı. She was prettynin ise final bölümündeyim. Onu da en yakın zamanda bitiriyorum, izlemediysen kesinlikle tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil