30 Ocak 2016 Cumartesi

Madame Coco İnternetten Alışveriş Rezilliği

Madame Coco internetten alışveriş
Madame Coco internetten alışveriş

Merhabalar, bugün hiçte hoş olmayan bir durumdan bahsedeceğim. Çünkü Madame Coco fazlasıyla haddini aştı bu konuda.

Her zaman Madame Coco alışverişlerimde mağazalardan alışveriş yapardım. Ama bu kez istediğim ürünü bir türlü bulamadım. Bu sebeple 13 GÜN ÖNCE Madame Coco'dan internet aracılığı ile alışveriş yaptım. Ortada ne ürün var, ne para iadesi, ne de yetkili biri. İnternet sitesinden mail attığınızda cevap asla verilmiyor, normal mail attığınızda otomatik mesaj geliyor. Aradığınızda her zaman "evet bu hafta gönderilecektir" deniliyor ama hepsi bir yalandan ibaret. İnternetten biraz araştırdığımda ise bana özgü olmadığını, yüzlerce kişinin bu konuda mağdur olduğunu anladım. 



Eksik gelen ürünler mi, bir aydır para iadesi bekleyenler mi, kırık gelen bardaklar mı, kargosundan haber alamayanlar mı ne ararsanız var. İncelemek isterseniz tık tık. Daha fazlası içinde Madame Coco Facebook sayfasında bir dolu şikayet var.

Evet ürünleri gelenleri şanslı sayıyorum bu konuda. Çünkü stokta olmayan çoğu ürünü stokta gibi gösterip satış amaçlı internetten bir işe kalkışıyorlar ve 7 günde gönderilmesi beklenen ürünler havaya uçuyor. 

Şunu da ileteyim Pendik Madame Coco çalışanları ayrı bir dert, müşteriyi kasada yarım saat bekletip, trip atan cinstenler. 

Gerçekten English Home bu konuda çok ama çok daha iyi. Çalışanları ve internetten alışverişi muntazam işliyor.

Gelin görünki internet aracılığı ile Madame Coco'dan alışveriş yapanların çoğunun ağzı yandı. Size de bir gün yok depomuz taşındı, yok araç sevkiyatı aksadı felan gibi yalanlarla geri dönebilirler, aman dikkat.

Sevgilerimle...

Merve'nin evinden...

24 yorum:

  1. merve bunlar artık rezilliklerini ele almışlar her yerden insanlar şikayet ediyo :( benim ki 10 gün oldu hayla elime ulaşmadı ne yapmaya çalışıyorlar anlamıyorum... yorumsuz

    YanıtlaSil
  2. Ben de indirimi değerlendirip online alışveriş yapmak istiyordum. Şimdi yazıyı görünce iyiki yapmamışım diyorum :/
    Kötü bir durum olmuş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle mağazadan almanızı tavsiye ediyorum :/

      Sil
  3. Genelde mağaza çalışanlarının hepsi öyle huysuz ve güleryüzlü değiller çok mecbur kalmazsam hiç alışveriş düşnmüyorum artık buradan

    YanıtlaSil
  4. Madame Coco'yu avmlerde ne zaman görsem tıklım tıklım dolu oluyor, o yüzden 1-2 kere girmişimdir en fazla mağazasına. İnternetten alışverişin geliştiği bugünlerde yaptıkları ayıpmış gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle, acayip indirime girdiği zamanlar oluyor, bu olaydan sonra english home altın pırlanta gibi göründü.

      Sil
  5. nedense madam coco bana hep itici gelmiştir aksesuar dışında pek alışveriş yapmam !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum size, bende sadece dekorasyon ürünlerinden alırdım, bu da son oldu.

      Sil
  6. Geçen bir arkadaşın blogundaki tanıtım yazısından esinlenip ben de sipariş verecektim. İyi ki uyardiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman boşuna strese girmeyin, değmiyor çünkü.

      Sil
  7. Geçen bir arkadaşın blogundaki tanıtım yazısından esinlenip ben de sipariş verecektim. İyi ki uyardiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mağazalarından bakıp almak daha iyi olur fikrimce.

      Sil
  8. Gecmiş olsun. Internetten alışverişi genel olarak yapmam Aksi bır durum olur da uğraşırım diye. En son 3 sene önce İsviçre'de oyuncak siparıs etmiştim Yanlışlıkla 2 katı daha Pahalı ve daha cok sevdiğimiz bir oyuncak geldi. Ben yine de rahat duramadım be yanlış gönderdiklerini benim o oyuncagı degıl baska bir oyuncak siparıs ettiğimi yazmıştım. Niyetim aslında daha Pahalı olan oyuncağın Ücret farkını benden istememeleri idi. Hala Türk Kafası işe düşünüyor musun meğer. Bir de hediye paketi istemiştim de hediye paketli değildi. Firma bana demez mi kendilerinden kaynaklanan bu hata ya da aksama dan dolayı özür dileriz. Zaten daha Pahalı ürün gelmiş yani eksik Ödemiş olmam lazımken yaptıgım ödeme kadar hediye çeki verdiler. Yani ilk oyuncak bedavaya geldi ;) bir de öyle büyük bir firma değildi. Eeee müşteriyi el üstünde tutarsan İsviçre'deki firmalar gibi büyürsün. Sizin durumunuzda olsam coknsınırlenırdım heralde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel, sizin adınıza çok sevindim, bizim ülkemizde olsa bu tarz olay, para misliyle alınmaya çalışılır, bunun üzerinden kar güderlerdi. Müşteriyi memnun etmedikleri ve bir dolu şikayet aldıkları için bu indirimlerle bir yere gelmeye çalışıyorlar. ÇOK VAHİM BİR DURUM.

      Sil
  9. daha mağazaya gidince suratlarını asıyolar alışveriş yapasım gelmiyo.. bi şey alsanız kapış kapış o kadar nefret ettim bu markadan, istanbuldaki şubelerinin çoğu bu şekilde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, bu kadar kişiye bu şekilde davranmaları normal değil.

      Sil
  10. çok şaşırdım ve üzüldüm gerçekten. İndirim yazısıyla insanları yönlendirmiş gibi hissettim:( Üzüldüm açıkçası. Online yaptığım alışverişte sıkıntı yaşamadığım için yazmıştım yazıyı herhangi bir olumsuzluk yaşamış olsaydım kesinlikle belirtirdim yazımda. Yazıyı güncelleyip online alışveriş konusunda uyaracağım insanları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu öyle şey canım, ben seni sorun yaşamadığın için şanslı sayıyorum, link verdiğim adresteki insanlara bakar mısın, binlerce şikayet var, şuan da bile ortada kargom yok bugün iptal ettireceğim.

      Sil
    2. bende bulunduğum her mecrada anlatacağım bu durumu. Ayrıca twitter instagram gibi sosyal medya hesabımdan da madame coco hesabına yazacağım.

      Sil
    3. saol canım, bu durumlara sessiz kalınmamalı artık

      Sil
  11. madam coco hiç sevemedim

    YanıtlaSil