29 Mart 2016 Salı

Cheese In The Trap Kore dizisi

Cheese In The Trap Kore dizisi
Cheese In The Trap 
Romantik komedi dizilerini çok sevdiğimden Cheese in the trap dizisini seçtim.
Bir süredir de işlerim gereği Kore dizilerine hasret kalmıştım. Bu diziyi nihayet izleyip bitirdim ve izlemek isteyenlere de fikir açısından yazıma başlıyorum ;)


Cheese In The Trap Kore dizisi
Cheese In The Trap 

Yukarıdaki fotoğrafta kızın saatini ve erkeğimizin trençkotunu çok beğendim :)

16 bölümlük bu güzel dizinin sonunu keşke güzel bağlasalardı diyorum. Baş rol oyuncumuz Park Hea-Jin karakter ismi Yoo Jung, başroldeki kızımız saçlarının rengini çok beğendiğim ve yakıştırdığım Kim Eun-Go karakter ismi Hong Seol diğerlerini de aşağıda görebilirsiniz.
Cheese In The Trap Kore dizisi
Cheese In The Trap 

Hong Seul üniversite öğrencisidir. Okulun en popüler öğrencisi ise Yoo Jung. Zengin, akıllı ve oldukça iyi görünümlüdür. Olaylar bu yönde ilerliyor ve okul dizilerini sevenler için önerebilirim.

Kore dizilerinde genelde sonlar pek bi anlamsız geliyor bana bunu da öyle yaptılar, çok açıklayamayacağım izlememiş olanlar olabilir :)

Cheese In The Trap Kore dizisi
Cheese In The Trap 

Cheese in the tramp Kore dizisinin genel havası merak uyandırıcı ve diğer bölümüde izleyeyim diye kendisini devam ettiren bir diziydi. Heyecanlı bitişleri diziyi erken bitirmeme sebep oldu.

Dizide Beak In Ho harikaydı, diğer bir harika ise ablası var ki adı da yukarda ki fotorafta gördüğünüz Beak In-Ha tavırları o kadar güzel oynuyorduki rolünü  takdire şayandı diyebilirim.

Cheese In The Trap Kore dizisi
Onu geçelim de asıl erkeğimizin tavırları felan izleme sebeplerimdendi diyebilirim. Çok ama çok iyi bir oyuncuydu, bir çok kızı kendine hayran bıraktığı kesin :)

Dizi sonuna rağmen çok güzeldi, çok güzel dersler içeriyordu bence izlemenizi tavsiye ederim 10 üzerinden 8 veriyorum bu diziye ;)

Kore müzikleri Kore dizi hayranlarının en çok sevdiklerindendir. Genelde sesler bi yumuşak ve hoştur. Bu dizideki en sevdiğim OST Kim Go Eun seslendirdiği idi.

Sonuç olarak sevgili olmadan önceki halleri çok tatlı ve çok güzeldi, gülümseyerek izledim sahneleri, kızın yavaş kanlılığı beni sinir ederken temkinli davranması haklıcaydı. Şimdi gelelim repliklere :)

Cheese In The Trap Kore dizisi
Cheese In The Trap 

Yukarıda kızın koluna pansuman yapması felan ne tatlıydı öyle :)

Cheese In The Trap Kore dizisi
Cheese In The Trap 

Aynı şekilde çok güldüğüm bir kare :)

Cheese In The Trap Kore dizisi
Cheese In The Trap 

Cheese In The Trap Kore dizisi
Cheese In The Trap 

Siz Cheese In the Trap dizisini izlediniz mi?
Bana tavsiye edebileceğiniz Romantik-Komedi Kore dizileri var mı ?
Sevgilerle...
Merve'nin evinden...



19 yorum:

  1. Kore dizileri aşktır of bu diziyi bende yeni izledim çok çok çook güzeldi tavsiye ederim izlemek iseyenlrreee mervecim Please Come Back dizisini tavsiye ederim :) :*

    YanıtlaSil
  2. ne çok seveni var kore dizilerinin cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten bir izleyince bağlıyolar kendilerine :)

      Sil
  3. Bende başlayacağım sanırım, kore dizilerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) mutlaka başla canım, bırakamazsın sonra benden söylemesi :)

      Sil
  4. Thank you Merve'nin evinden ..
    I'm follow you to..
    Love and hugs Snow White

    YanıtlaSil
  5. Hello! I follow you.
    Thank you. Let's be friends.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    YanıtlaSil
  6. Hello, thanks for visiting my blog. Now, I am following you, too. Have a nice day. Best regards Jana from Magische Farbwelt

    YanıtlaSil
  7. Sounds like a great show, would love to watch. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  8. Bebeğim kaç tane kore dizisi var ben yetişemiyorummm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bende şu sıralar takip edemiyorum daa ya bitmiyoo bitmiyo :)

      Sil
  9. cheese in the trap dizisini ben beğendim.şu anda one more happy ending dizisi bitmek üzere bu diziyi de beğendim.ama tavsiye edeceksem izledin mi bilmiyorum D-DAY,lets eat 2,oh my venüs,falling for innocence...falan falan bence dizi çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh my venüs'ü merak ediyorum izleyeceğim :)

      Sil
  10. Büyük bir hevesle izleyip hayal kirikligina ugradigim bir diziydi bu ya ben sizin kada sevemedim nedense haejin olmasa hic izleyemezdim sanirim

    YanıtlaSil