7 Haziran 2016 Salı

Çeyiz alışverişi | Karaca Senfonia bardak



Merhabalar :) Bu aralar yazmayı aksatıyorum baya. Çeyiz alışverişi felan derken yorgun argınım :( Neyse ki ramazanda kısa bir mola verdim. 

Alışveriş yaparken Instagram'dan paylaşmayı da düşünüyordum ama öyle güzellikler var ki kendimi kaptırıp gidiyorum. En güzel zamanlarımdan birini yaşıyorum herhalde. 



Gelelim Karaca Senfonia bardak macerama :)

Zaten bu çeyiz alışverişlerinde herhalde başına bişeyler gelmeden atlatan yoktur. Bu yazım birazda şikayet niteliğinde olacak aslında.

Mart ayında İstanbul Akasya Karaca AVM'den bu gördüğünüz bardakları bayıla bayıla sipariş ettim. O kadar çok istiyordum ki iki bardaktan da toplamda 24 adet olmasını istedim. Mağazada o kadar yoktu diğer mağazalardan toplayacaklarını söylediler. 
Günler haftaları, haftalar ayları kovalarken beni hep atlattı mağaza yetkilileri, telefon trafikleri bu hafta gelecek lafları duymaktan bıkmıştım. Devamlı aradığımda telefona başkası çıkıyor. Hepsi birbirinden habersiz bir şekilde davranıyordu. Ödemeyi ise çoktan yaptığımdan ısrarla para iadesi yapmamaları cabası. Karaca'yı aradığımda ulaşamam, maillerime cevap vermemeleri. Şikayet var sitesine yazdığımda iki hafta sonra dönüp ilgileneceğiz deyip ilgilenmemeleri...
En sonunda Mayıs ayının sonunda beni arayıp gelmeyecek dediler. Bir hışımla gidip bağırdım orda paramı da aldım. Şöyle ki oradaki ilgililer gerçekten ilgisizdi. Buradan da tekrar tekrar ilgililere iletiyorum.

Neyse içimde bi ümitsizlik bulamayacağım bu Karaca Senfonia bardak sevdasından vazgeçeyim derken. Pazar günü Viaport'a gezmeye gittiğimde tesadüf bir sorayım dedim Karaca mağazasına. Saolsun adını hatırlamadığım müşteri temsilcisi pervane oldu bütün depoları, rafların gizli taraflarını bir saat boyunca aradı 24'e tamamladı. :)

Ben ise ağzı kulaklarımda bir kaç eksiğimi daha oradan tamamlayıp geri döndüm. 

Bu tarz bir sürü markanın ürünlerine baktım ama istediğim illa ki Senfonia Bardaktı :) 


Çeşit çeşit, sarı, mavi, mor bardak renkleri mevcut. Ben pembe aşığı olarak yine gönlüm bunlara kaydı.

Senfonia cam su bardağı adet: 7.16 TL
Karaca Senfonia kadeh adet: 12 TL

Benim çeyiz alışverişim bugünlük bu kadardı, bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

37 yorum:

  1. Çok güzeller mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok eziyetli olmuş ama sonunda ulaşılmış :) içinden yudum yudum mutluluk içmek nasip olsun diyeyim♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkür ederim Leydi inşallah öyle olur😍

      Sil
  3. ♥çok güzell harika ben çok beğendim mervecim mutlu günlerde kullan ♥

    YanıtlaSil
  4. Bayıldıııııım , güzell günlerde kullan mervecim :**

    YanıtlaSil
  5. Çok şıklar...Güle güle güzel günlerde kullan Mervecim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Güliz'cim inşllh 😍

      Sil
  6. Çok güzeller canım güle güle kullan :)
    Çeyiz alışverişini yaz ya erteleme 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim 😘 tamam canım aldıklarımı yazacağım inşallah 😍

      Sil
  7. çok güzel görünüyorlar, iyi günlerde kullanın:')

    YanıtlaSil
  8. çok şıklar canım, güle güle mutlulukla kullanman dileğimle =)

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım.O kadar şık duruyorlar ki.
    Güzel günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Ceyda'cım işte bende bu duruş ve farklılığa kapıldım. Umutsuzluk zamanlarımda benzerini çok aradım ama bulamadım ☺️

      Sil
  10. Vintage tarzına baylıyorum!! Aklıma yazdım bunları Karacada olduğunu bilmiyordum, bu tip bir alışverişe bir gün çıkarsam :) ilk bunlara uğrıycam kesin :) Güzel günlerde keyifle kullan dilerim canım,aşkla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bak canım, mor, turuncu, mavi renklerinden bolca mevcut ☺️ Karaca kendini baya geliştirdi artık ☺️ çok teşekkür ederimm

      Sil
  11. Azmin zaferi diyorum buna. Herşeye rağmen peşini bırakmamış araştırmaya devam etmişsiniz. İkiside Karaca mağazası fakat ikiside aynı ilgi ve alakayı göstermiyor maalesef. Durum ortada. Takım çok güzel benimde hoşuma gitti. Bu takımın peşi bırakılmazdı zaten. İyi günlerde kullanın :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, gerçekten çok içime sinen bir takım oldu, ayrı ayrı satılmaları ise çok yordu ☺️
      sevgilerle...

      Sil
  12. Merve'cim mutlulukla kullan :) Bu kadar uğraşmanın sonunda kavuşmuşsun :) Çok da şıklar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Blana'cığım inşallah mutlu günlerde kullanırım ;)

      Sil
  13. Seja bem-vinda.

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    YanıtlaSil
  14. Gule gule kullan canim😊

    YanıtlaSil
  15. Merve güzel kullanlarda kullan bebeğim 😊 ben gelirim sana test etmeye nasıllar diye 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol bebeğim 😊 tamam 😊 baya dayanıklı ve şıklar 🙈

      Sil
  16. Evleniyor musun ki yakın bir zamanda. Çeyiz alışverişi filan. Ben yokken nolmuş buralarda :)
    Kızımız gidiyor mu yoksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte uzak yakın henüz belirlenmedi canımm☺️ anlatırım bir ara detaylıca😅

      Sil
    2. Bekliyorum haberlerini. Senin için en hayırlısı, en güzeli olsun :)

      Sil
    3. amin canım hepimiz için inşallah ;)

      Sil