9 Kasım 2016 Çarşamba

Uygun fiyatlı alışveriş siteleri

markaala tesettür giyim online alışveriş
Uygun fiyatlı alışveriş siteleri
Merhabalar bir süredir çeyiz hazırlığı içerisindeyim ve online alışveriş sitelerini de çok sık kullanıyorum.

Alışveriş yaptığım sitelerin başında hepsiburada.com ve evidea.com sitesi geliyor. Buralardan fazlasıyla alışveriş yaparken, evidea arada hediyeler gönderiyor. Hepsiburada sitesi ise bazen kargo ücretsiz oluyor, broşür dışında hediye göndermedi :)


Evidea sitesinin en çok sevdiğim özelliği çeşitlerinin fazla olması ve uygun fiyatlı ürünler satması. Bu yüzden çok sık tercih ediyorum. 

Diğer tercih ettiğim siteler ise trendyol ve markafoni. Markafoni, Trendyol'a göre daha ucuz. Aynı ürünü 10TL veya 5 TL gibi daha ucuz fiyata bulmak mümkün. Trendyol'dan bot almıştım fakat 38 istememe rağmen ayakkabı 38 kutusunda ama içinden 37 numara ayakkabı çıktı. Değişim para iadesi 1 ayı bulacağını anladım telefon görüşmemde. Bu yüzden duruyor öyle yengeme vereceğim sanırım.

Karaca Home adresinden de sıklıkla alışveriş yapıyorum. Yaşadığım bir olayı diğer yazımda aldıklarımı da göstererek yazacağım.

Son olarak giyim konusunda son keşfim markaala.com.tr sitesi oldu. Çeşit çeşit triko, kap, gibi bir çok modeli uygun fiyata buldum. Kargosu öyle hızlı iki ne zaman ürün alsam en fazla gelmesi 2 gün sürdü. Ertesi gün gelmesi ise beni şok ediyor. Ürünleri gayet iyi, fotoğrafta gördüğünüz triko tunik yine o siteye ait. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim sitelerden.

Elimden geldiğince aldıklarımı ve deneyimlerimi paylaşmaya çalışıyorum. Bir sonraki yazım kısa süre sonra gelecek :)

Sevgilerle...

Merve'nin evinden...

16 yorum:

  1. markafoni den bende sıklıkla alışveriş yaparım ücretsiz kargo imkanı olsa her üründe çok güzel olürrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ücretsiz kargo görünce almayacağımız varsa da alıyoruz :)

      Sil
  2. evidea da en çok sevdiğim tabak çeşitliği valla ordan çeyizime öyle tabaklar aldım ki babam iflas etcek :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de sıkça internetten alışveriş yapıyorum. Triko çok güzel görünüyor hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Merve'cim, çok güzel öneriler bunlar. Ben online ayakkabı alamıyorum hiç, ayak numaram tutmuyor :-/ Zaten 35 numara ayaklarıma mağazada bile ayakkabı bulamıyorum ki :)))) Öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy canımm benimde arkadaşımın 35 numaraydı çocuk reyonundan bakardık ona :) zor gerçektennn öptümm çok

      Sil
  5. Merve'mm :) Senin Trendyol da yaşadığın olayı bende Markafonide yaşadığım için konuya hakimim ;) Aldıklarını güzel günlerde kullan bebeğim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımmm :) alıyorum ama yine de .. :)

      Sil
  6. Güle güle kullan hepsini kuzum^^ Bende internetten cok fazla alısveris yapıyorum <3

    YanıtlaSil
  7. Bende evidea dan alisveris yapiyorum ve cok memnunum

    YanıtlaSil
  8. Hepsiburada.com alışverişim büyük hüsrandı en son kargoyu teslim alana kadar ne uğraşlar vermiştim. Evidea denemedim ama bilgi için teşekkürler :)
    Bu arada blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım😊

    YanıtlaSil
  10. en sevdiğim renk bu yaaa :)

    YanıtlaSil
  11. Ben bu blog tasarımına bayıldım. Sanırım 10-15 yazı okumuşumdur. :) Markafoni benim de çok tercih ettiğim bir site. Evidea ya şimdi bakacağım.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Elinize sağlık güzel bir içerik olmuş. İnternette ekonomik alışveriş nasıl yapılır? diye araştırırken denk geldim sizlerde göz atın..

    YanıtlaSil