19 Ocak 2017 Perşembe

Sivilceli ciltler için Babe'nin stop Akn seti- Babe anti akne kiti


Merhabalar çeyiz hazırlıkları içerisinde olan ben fazlaca stresli, fazlaca iştahlı ve üç beş tane geçmeyen sivilceyle mücadele eden biri olarak size çok ama çok memnun kaldığım Babe anti akne setinden bahsedeceğim.

(Solda görünen bioderma temizleme jeli ise fos çıktı )

Kesinlikle reklam bir ürün değildir paraya kıyıp aldığım ürün :D (Fiyat mı sonra söylesem 😣 )


Ürün alırken bloglarda yazılanlara, yorum sitelerine vs. çok dikkat ediyorum. Özellikle cilt yapıma uygun olup olmamasına... Cildim o zamanlar yağlı ve akneye pek meyilliydi

Şuan cildim gerçekten harika, bu ürünler bitti yüzümün tekrar sivilce toplamaması için ise kullandığım bir ürün var her gün iki kez. Ondan da sonra bahsedeceğim. Bu ürünlere tekrar devam etmek para istiyor, çok ama çok uygun yolunu buldum ben 😉

Babe anti akne kiti 


1-Babe Stop Anti Akn Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli


Bu ürün yağlı cildiniz var ise yağı kontrol altına alıyor ve gözenekleri tamamen temizliyor. Nefes aldığını hissedebilirsiniz. Akne oluşumunun ise önüne geçiyor.

2-Babe Stop Akn Sıkılaştırıcı Tonik Losyon


Ciltteki ölü hücreleri arındırarak temizleme işlemini tamamlıyor. Sivilceli ciltler için temizlik çok önemli biliyorsunuz. Ellerinizi yüzünüze götürmeyin sık sık :/ Sebum reaksiyonunu da düzenleyerek parlamayı önleyip matlaştırıyor. 

3- Babe Serum Dengeleyici ve Nemlendirici Krem


Akneye meyilli ve yağlı ciltler için matlaştırma özelliğine sahip bir nemlendirici krem. Harika bence :)

Sebumu dengeliyor, matlaştırıp nemlendiriyor. Bu arada hafif peeling etkisi de var. 

Akne lekelenmesine yol açan bakterileri ise önlüyormuş kendileri. Doğru çünkü olan sivilceler geride iz bırakmadan yok oldu. Hücre yenilenmesini hızlandırıyor ve lekeleri gideriyor. Bu özelliğini ise bir buçuk ay sonra gösterdi. 

Babe anti akne kiti yorumlarım bu kadardı. Umarım sizinde hoşunuza gider. 
Bu ürünleri sabah akşam uyguladım. 

Fiyatı sona bıraktım :) : 3'lü hali hepsi burada da 189 TL: Babe anti akne Çok araştırmadım ben eczaneden almıştım 200 TL'yi geçmişti diye hatırlıyorum.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

16 yorum:

  1. Sivilce bir şekilde geçiyor da iz kalıyor Merve'm, bu setin iz bırakmadan iyileşme sağlaması bence harika... Cilt bakım ürünlerinde, eğer bütçem varsa ben paraya acımıyorum doğrusu. Üç ürün için de 189 TL çok da abartı değilmiş. Üstelik Babe temiz içerikli bir marka... Memnun kalmana çok sevindim. Bence aynı dertten musdarip olanlara iyi bir alternatif olurlar. Ellerine sağlık canım, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canım çok şükür ki bu bakım kitini bitirdikten sonra çıkanlarda bitmişti. aynen gönül rahatlığıyla tavsiye ederim herkese.. her yazımda seni görmek ise paha biçilemezzzzz :* <3

      Sil
  2. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın. Güzel ürünler. Bu markayı bu hafta içi bir eczacım tavsiye etmişti. Sizin de yorumlarınız olumlu. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim temiz içerikli olduğu için gönül rahatlığıyla tavsiye ederim bende

      Sil
  4. Merabalar...3 yıl önce Bende aynı şekikdeydim.Görünen büyük sivilcem oktu ancak kücük küçük sivilcelerim mevcuttu.Uygulamadıgım maske,almadığım krem,jel kalmadı.Yüzüm akneden kaşınıyordu artık.Ve normalde doktorun önerisiyle bir ilaç kullandım.Bu ilaç karaciğeri etkilediği için kendin alıp kullanamıyorsun.Tam hatırlamıyorum ama 6 ay kadar kullanmıştım.Bu süre zarfında cildim aşırı kurumuştu.Dudaklarda falan çatlaklık oluyor.Ama 6 ayın sonunda geçti.Ve düğünümde hiç bir şyim yoktu 😃 İnşallah bu üründe etkilidir.Herkesin çözüm arayışı son bulur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım biliyorum o ilacı çevremde kullananları çok gördüm ama benim iki üç tane ve küçük küçük belli belirsizdi. İnatlık yapıp devamlı aynı yerden çıkıyordu. Yediğime içtiğime artık dikkat te ediyorum. bu ilaç gerçekten yağlanmayı kontrol altına alıyor ama seninki kökten çözüm olmuşş.. sevindim valla :)

      Sil
    2. Bende çok sevinmiştim.Dügünde yüzüm parlıyodu resmen.Seninkide geçer inşallahta dügün gününde rahat edersin canm benim😃

      Sil
    3. geçti canımm bu bittikten sonraki paylaşımım .. çok şükür tertemiz oldu :))

      Sil
  5. I really love the BABE products! Nice photos! :)

    Thousand kisses,
    http://smileandbeforeverbeautiful.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  6. testerlarını bolca denediğim, memnun kaldığım temiz bir marka Babe.. bu setten haberim yoktu ama, teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  7. Çok sevdim aslında benim pek problemim yok ama arkadaşlarıma önerebilirim :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba karma cilde sahibim avene kullanıyorum temizleme köpüğünü şuan sadece temizliyo fakat sivilceler ve izler hala mevcut bunun için avenin cleancane ile babenin bu ürünleri arasındaym hangisini önerirsiniz?

    YanıtlaSil