19 Şubat 2018 Pazartesi

Madecassol Krem dudak çatlakları ve sivilce izleri için etkili mi?

Madecassol Krem dudak çatlakları ve sivilce izleri için etkili mi?
Madecassol Krem dudak çatlakları ve sivilce izleri için etkili mi?

Bir süredir popüler olan Madecassol Krem birçok kişi tarafından kullanıldı. Bende neredeyse bitirdiğim Madecassol Krem hakkında düşüncelerimi sizinle paylaşıyorum :)

Kimileri bu kremi bilinçsizce birçok krem ile karıştırarak kullanıyor, kimileri tüm yüze sürüyor. Sivilce izi, yara izi, geçmeyen akne izleri, çukur izleri gibi bir çok soruna çözüm olduğu da biliniyor. Sadece sorunlu bölgeye uygulamanız en doğrusu

Madecassol krem yara iyileştirici, tahriş giderici içeriğe sahip. Yenileyici özelliğinden dolayı sivilce tekerine etkisi çok büyük bence. Yeni oluşan sivilce izlerini çok çabuk giderdi. Eski sivilce izim olmadığından bu konuda bir şey söyleyemem maalesef. Ayrıca lazer epilasyon sonra cilt tahrişlerine de çok iyi geliyor. 

Kremin kokusu içindeki bitkiden dolayı çok güzel. Açık yara üzerine kesinlikle sürmemelisiniz. Sulandırıp daha kötü yapabiliyor. En önemlisi bu tür kremlere karşı hasssaslık varsa önce doktorunuza sormalısınız.

Yanık izleri ve dudak çatlaklarına da iyi geldiği söylenen Madecassol Kremi bu yönde hiç kullanmadım. Dediğim gibi sivilce izlerine çok güzel çözüm oluyor. 
 Dudak çatlağı için kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerle...

Merve'nin evinden...





7 yorum:

  1. Bu kremi yanık izi için kullandim eczaci tavsiyesi ile üçlü bir set gibi almıştım ah şu fırınlar 😊 yüzünden memnun kalmıştım ben

    YanıtlaSil
  2. madecasol kremi bende sezeryan izim için kullanmıştım. Sivilce lekelerine iyi geliyorsa bi deneyebilirim aslında. Fikir için teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  3. Ben de yanık izi için eczacı tavsiyesi ile aldım başka izleri de iyileştirdiğini bilmiyordum. Onlar için de kullanayim madem 😉

    YanıtlaSil
  4. Yanık kremi olarak kullandım adeta mucizevi bir etki yarattı. Ama bunun yanında internetten sivilce kremi olarak da iyi geldiğini öğrendim. güzel bir krem, her derde deva

    YanıtlaSil
  5. Dudak çatlaklarina çok iyi geliyor uzun süredir kullaniyorum. Akşamdan sabaha kadar dudaklarımda çatlaklar yok oluyor. Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Evet bnde dudak çatlaklar için sürüyorum çok iyi geliyor

    YanıtlaSil