5 Kasım 2020 Perşembe

Otacı markasının Gül kürü yüz temizleme köpüğü incelemesi


Otacı yüz temizleme köpüğü

Merhaba bugün size Otacı markasının çıkarmış olduğu Gül kürü yüz temizleme kürü hakkında görüşlerimi paylaşacağım.


İçeriğinde aloe vera ve gül özleri bulunuyor. Tüm cilt tipleri için ideal. Uygun fiyatlı yüz temizleyicilerinden.  İçerik olarak temiz olması sebebiyle örneğin boyar madde, paraben, sles, mineral yağ olmamasından dolayı tercih ettim.

 Makyaj temizlemek için değil de sabah kalktığımda sabun yerine cildim kuruduğu için köpük olarak bu temizleyiciyi tercih etmiştim. Kuru ciltli olanlara tavsiye edemeyeceğim ürün oldu. Çünkü yüzümü daha da gerip kuruttu. Bir ürün cildinizi temizledikten sonra geriyor ise cildiniz için uygun değil demektir. Gerdi sonra da sivilce yapmaya başlayınca bıraktım. Sinsi sinsi yağ dengemi bozmaya çalıştığını düşündüm. Yağlı ve karma ciltler bu üründen memnun kalabilir.

Daha önceleri bu markanın Gül sularını kutu kutu bitirirdim. Düzenli bakımlar, maskeler... Çocuk olunca yüz nemlendirmeyi unutmamaya çalışıyorum😊 Makyaj deseniz 5 dakikayı geçmez oldu. Şu bir gerçek cildinizle çok fazla oynamayın, cilt tipinize uygun temizleyici nemlendirici haftada bir maske veya ayda 1 işinizi görebilir, Mutlaka ama mutlaka cildinize uygun ürünler kullanın ki doğru sonuçlar alabilesiniz.

Otacı'nın Gül kürü yüz temizleme köpüğü hakkında şimdilik düşüncelerim bunlar, Aklınıza takılan soru var ise alttaki kutucuğa yazabilirsiniz,

Sevgilerle...

Merve'nin evinden



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder