7 Ocak 2017 Cumartesi

Duvara asmak için porselen tabak boyadım :)

Duvara asmak için porselen tabak boyadım :)
porselen tabak boyama

Merhabalar, bugün yine kendin yap projesi ile blogumu şenlendiriyorum :)

Bu tarz kendin yap gibi faaliyetleri çok beğenerek arada sırada kendimce birşeyler yapıyorum. Bugünkü yazım ise kayınvalidemin çeyizinden kalan porselen tabak :) Çok eski olan bu tabağı alıp duvar için süsledim. Bir tane daha olsa yanına çok güzel olurdu aslında :) 


Duvarların boş kalmasını sevmeyen ben bu tür boya işleri ile de uğraşmasını çok seviyorum. Eğer sizinde bu tarz eski porselen veya krom farketmez tabaklarınız var ise ister boyayla ister boncukla süsleyip duvarlarınıza asabilirsiniz. Girişe veya mutfaklara veya yemek masalarının arkalarına çok güzel yakışıyor. Gelelim nasıl boyadığıma;
Duvara asmak için porselen tabak boyadım :)
porselen tabak boyama


Porselen tabak nasıl boyanır?


Porselen tabak boyarken içerisinde hazır olan ve eskilerden kalan bu deseni bozmamak için fazla oynamadım. Kenarında yaldızlar vardı eski halini gördüğünüz gibi onların üzerinden tekrar ince bir fırça yardımıyla Rich metalik boya ile geçtim. Sonra yine kenarlarına renk katmak için nokta nokta metalik boya ile geçtim. Işıkta çok güzel parlıyor. 


Duvara asmak için porselen tabak boyadım :)
porselen tabak boyama
Aralarına inci ekledim. Bir fiyonkta ekleyerek olayı tamamladım. İnci ve fiyonku evde olmazsa olmaz silikon tabancası ile yapıyoruz.

Bu şekilde tabak boyandı. Gerçi boya felan farketmez. Tamamen sizin hayal dünyanıza bağlı. Farklı renkler farklı kurdeleler ve farklı tasarımlar yapabilirsiniz. Boncuklar, taşlar tamamen zevk işi. Sizde evinizde bulunan eski tabağı çekmecelerde saklamak yerine bu şekilde değerlendirebilrisiniz. Gerçekten baktıkça mutluluk veriyor. Duvara çift taraflı bant ile asabilirsiniz.

Daha önce yaptığım kendin yap projelerimden bazıları:


Ahşap karpuz supla
Yuvarlak ahşap supla boyama
Söz tepsisi yapılışı

Benim porselen tabak boyama işim bu kadardı. Başka projede görüşmek üzere :)

Instagram:@merveninevinden

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...
KaydetKaydet

27 yorum:

  1. Ne güzel olmuş emeğine sağlık canım :*

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş eline sağlık😊

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Merve'm :) Çok güzel olmuş yine, kuş motifini zaten çok seviyorum, duvar panosu olarak da harika duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Blana'mm kayınvalidem saolsun 😊

      Sil
  4. Elinize sağlık. Çok seviyorum kendin yap işlerini. Çok da güzel olmuş. Keyifle - sağlıkla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de seviyorum bu tür şeylerle uğraşmayı :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ortadaki deseni soracaktım tam ama kendinden desen öyleymiş.Şık olmuş,emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendinden öyle canım benimkisi az bi dokunuş oldu :)

      Sil
  7. Harika olmuş elinize sağlık.... 😊

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim ayşecimm :)

    YanıtlaSil
  10. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    YanıtlaSil
  11. Merve çeyiz görmeye gelmek istiyorum, haberin olsun 😉
    Bayılıyorum yaa yaptıklarına, maşallah sana 😻😻😻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm gel beklerim öyle bi etkinlik mi düzenlesemmm😻😻😻

      Sil
  12. molto bello,,complimenti!!
    Buon Anno!!

    YanıtlaSil
  13. Çok şık çok güzel olmuş ellerine sağlık Mervecim. Eski bir tabağı değerlendirmen çok güzel olmuş güzel günlerde kullan sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  14. Böyle eski eşyaları değerlendirmek güzel bir fikir. Süper olmuş emeğine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Çok hoş gözüküyor :) Özellikle incileri çok sevdim ben :)
    Blogumda düzenlediğim çekilişe de katılmak istersen beklerim :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş, eline sağlık :)

    http://eliftobur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil