5 Ağustos 2016 Cuma

Bioderma Sensibio H2o ve Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi incelemesi

Bioderma Sensibio H2o ve Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi
Bioderma Sensibio H2o ve Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi
Merhabalar bugün artık herkesin görmekten sıkıldığı :) benimde 4. kez kullanmaya başlayacağım Bioderma Sensibio H2o ve ilk kez kullandığım Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi hakkında detaylı bir inceleme yapacağım :) 

Fransız dermokozmetik ürünü Bioderma birçok ürünüyle gönlümü fethetti.

Cilt bakımı ve vücut bakımı benim vazgeçilmezim olduğundan gözüm hep bu tür ürünlere gidiyor. Benden bu tür dermokozmetik ürünler sık sık göreceksiniz :)


Çok farklı tonikler kullandım, deneyimledim. Özellikle Garnier tonik bana ilk başlarda çok iyi gelirken zamanla tahriş ettiğini ve yüzümü hassaslaştırdığını gördüm. Bu yüzden ondan koşarak uzaklaşarak, Bioderma Sensibio ile tanıştım. Öyle memnun kaldım ki çantamda dahi küçük boyunu taşıyorum.


Bioderma Sensibio H2o hakkında olumsuz yorumlarım:


  • Göz makyajını çıkarmada, cilt makyajından daha başarısız

  • Ürünün fiyatı biraz pahalı, bu yüzden ikili halde almayı tercih ediyorum. Dermokozmetik ürünler satan yerlerde Sensibio H2O 500ml İkincisi Bedava şeklinde aratırsanız, daha uygun fiyata bulabilirsiniz. 




Bioderma Sensibio H2o ve Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi
Bioderma Sensibio H2o ve Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi

Bioderma Sensibio H2o hakkında olumlu yorumlarım:



  • Cildimde oluşan kızarıklığı anında aldığını ve rengi dengelediğini gördüm. Ki bu gerçekten en sevdiğim özelliği, ciltte renk düzenini sağlaması benim için çok önemli. Çünkü makyaj çıkarırken oluşan kızarıklığı hiç sevmiyorum.
  • Ürün boyutu oldukça büyük olduğundan uzun süre kullanılıyor. Ayrıca kıvamı su gibi ve kokusuz. Kokusuz olması temizlik açısından benim içimi rahatlatıyor.
  • İçeriklere bu zamanda çok dikkat etmek gerekiyor. Kanserin her geçen gün arttığı şu zamanlarda paraben içermeyen ürün kullanmak, en azından bazı şeylere dikkat etmek daha mantıklı. H2o alkol ve paraben içermeyen temiz içerikli bir ürün.

Zaten artık çoğu kişi Bioderma Sensibio H2o ile tanıştı. Peki sizin aranız nasıl?


Bioderma Atoderm Onarıcı El Kremi


Atoderm el kremi yine çok severek kullandığım el kremleri arasına girdi. El kuruması şikayetiniz var ise petrol içeriği yoğun el kremlerinden uzak durmanız gerekir. Çünkü onlar anlık etki sağlıyor. Ama Bioderma Atoderm el kremi daha kalıcı sonuç sağladı ve uzun süre ellerimi nemlendirdi. 

Bioderma onarıcı el kremi ellerimi verdiği nem dengede olması sebebiyle ellerimi yumuşacık yaptı. Ambalajı çantada taşınabilir ve kullanışlı. Biraz kokusunda medikal koku var. Başta itici gelsede kısa sürede koku uçuyor, nem kalıyor. İçinde paraben olmaması ise tercih sebeplerinin başında geliyor.

Not: Atoderm 2'li Hand Cream 50ml El kremi daha uygun fiyata dermokozmetika.com.tr sitesinde satılıyor. Ayrıca tüm Bioderma ürünleri kargo bedava fırsatıyla.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...






KaydetKaydetKaydetKaydetKaydetKaydetKaydetKaydet

31 yorum:

  1. Bende merak ediyorum ama cesaret edemiyorum garnier kusursuz makyaj temizleyicisini kullanıyorum 1 yıldır. Biodermanın yüz yıkama jeli gelmişti bana hediye onu beğendim ama pahalı olduğu için bir türlü alamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garnier bende seviyordum ama ikinci kutuyu aldıktan sonra yüzümü tahriş etmeye başladı canım. İlk başlarda iyi geliyor ama sonrası iyi olmadı :/ bende sadece bu ikisini kullandım bioderma'da bu sensibio gerçekten harikaymış :)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş, teşekkürler bilgiler için :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel öneri. Değerli bilgiler için teşekkürler :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir tavsiye olmuş. Bende kullanıyorum kesinlikle çok başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kullanmaya başladığımdan beri bırakamıyorum :)

      Sil
  5. Hep La Roche ürünlerine gittiğinden mi elim neden bilmiyorum Bioderma hep ikinci planda kalıyor bende ama El kremi denenilesi gözüküyor gerçekten. Teşekkürler paylaşım için :))

    YanıtlaSil
  6. Merve tanısmayanlar olabilir 😂😂😂 azımsanacak kitle olsa da var yani için rahat olsun 😃😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahahahahha feno senin yorumları görünce yüzüm gülüyo yaaa 😂😂😂 bende yeni sayılırım blanağğğ önermişti 😂😂😂

      Sil
  7. Bende birebir aynısı olmasa da garnier kusursuz temzileme suyu kullanıyorum bu gerçketn çok pahalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef pahalı canım ikili olunca işte :)

      Sil
  8. Cara Maria, sono passato per augurarti una buona serata, sempre con un abbraccio e un sorriso:)
    Tomaso

    YanıtlaSil
  9. Severek kullandığım bir ürün olmasına rağmen sonradan tanıştığım misel sular aramızı açtı.Evde sürekli bulunmasına karşı uygun fiyatlı alternatiflerinide kullanıyorum...

    YanıtlaSil
  10. ben bu ürünü görmüştüm ama elim almaya gitmedi, içerikli ve bilgilendirici bir paylaşım olmuş. Kalemine sağlık canım benim:)
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bi inceleme yazısı olmus, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Mervecim, Bioderma Sensibio H2O senelerdir en sevdiğim misel su, hala daha iyisini bulamadım. Ben de ikili olarak alıyorum, avantajlı oluyor. El kremini de deneyeyim kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım sen ikili demiştin ondan sonra hep ikili olanlara bakıyorum ;)

      Sil
  13. Bioderma'nın yüz temizleme jelini kullanmıştım bende. Bir daha öylesine denk gelmedim. Ama çok pahalı :/

    YanıtlaSil
  14. kesinlikle al Ause'cim yüze berraklık veriyor ve tahriş sıfır ;) evet canım ikili halleri mevcut ;)

    YanıtlaSil
  15. Benim de çok çok severek kullandığım bir ürün, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  16. Bioderma'nın özellikle makyaj temizleme suyunu sevmeyen hiç görmemiştim zaten :) Henüz denemedim cano ama dediğin gibi, ikili kampanyalarda almak daha mantıklı.. Yoksa çok pahalı..

    El kremi dikkatimi çekti :*

    YanıtlaSil