23 Ekim 2017 Pazartesi

Öneriyorum | PROCSIN Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske deneyimim


PROCSIN Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske deneyimim
PROCSIN Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske deneyimim

Uzun bir süredir kullandığım ve çok sorulan PROCSIN Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske hakkında düşüncelerimi yazmak istedim

Gratis'i gezerken gördüğüm alıp almamak konusunda epey kararsız kaldığım soyulabilir maske Türk menşeili bir ürün.  PROCSIN Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske içeriği hem bitkisel hem de kimyasal içeriklerden oluşuyor. Türk markası olduğundan dolayı denemek istedim doğrusu.


100 cc bir ürün ve plastik ambalajlı. Mavi renkli ve soyulabilen bir yapıda. Biraz kalın şekilde sürdükten sonra kuruyor ve çıkarması kolay oluyor. Sorun yaşamadım ama inanılmaz tüy çekiyor şimdiden söylüyorum :)

PROCSIN Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske deneyimim
PROCSIN Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske deneyimim

PROCSIN Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske uygularken fırça kullanmayın derim mavi renge boyuyor ve çok uğraşıyorsunuz. En iyi uygulama şekli parmaklar. İçinde aktif karbon ve arbutin özü var. Arbutin özü: cilt lekelerine karşı kullanılıyor ve cildi beyazlatmaya yardımcı. Etki ettimi derseniz kesinlikle maske çıktıktan sonra farkı görebilirsiniz. Daha beyaz gösteriyor yüzü. Ama bir kaç gün sonra etki gidiyor :) Lekelere etkisi harika. Siyah noktalara pek etkisi yok.Kullandıktan sonra yüzüm pürüzsüz ve canlı görünüyor. Bu ürüne tekrar tekrar devam edeceğime bittikten sonra da alacağıma eminim. Ben bir ay haftada 2 kez kullandıktan sonra, daha sonraları haftada bir kullanmaya başladım.

PROCSIN Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske yi Gratis mağazalarında 31TL gibi bir fiyata almıştım. Farklı internet sitelerinde de olabilir.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden

2 yorum:

  1. lekelere karşı etkili olması güzel bir özellik :)

    YanıtlaSil
  2. tüy çekiyor ve muhtemelen de çok acıtıyor daha yeni böyle bir maske tecrübem oldu artık soyulan maskelere daha dikkatli yaklaşacağım :-)

    YanıtlaSil