3 Mart 2016 Perşembe

Herbaderm yüz beyazlatıcı leke kremi

Herbaderm yüz beyazlatıcı leke kremi
herbaderm
Merhaba kızlar daha önce herbaderm ürünlerinden göz altı morlukları için bir krem almıştım. Memnun kaldığım için leke kreminide satın aldım. 

Firma hakkında biraz detaylı araştırma yaptım. Çünkü doğal içerikli ürünler benim ilk tercihim, içeriğini çok araştırıyorum. Her ürün deneme olsa bile yüze sürülmez.

Herbaderm firması Bioblance markası altında 32 ülkeye ihraç ediliyor. Bu leke kremini ben bizim buradaki Watsons'larda bulamadım.


Resmi sitesi olan www.eczaderm.com 'dan
Ücretsiz kargo ile 26.90 TL gibi bir fiyata aldım. 

İçeriğine bakılırsa ucuz bile geldi diyebilirim. İkili set alırsanız 49.00 TL'ye geliyor. 

Ürün özelliklerine gelirsek tamamen naturel bir içeriğe sahip, Paraben, kimyasal maddeler ve Petrolatum içermiyor.  


Herbaderm yüz beyazlatıcı leke kremi
herbaderm
  • Yüz beyazlatıcı etkisi var
  • Nemlendirici etkisi
  • Renk düzensizliklerine etki ediyor
  • Vitamin B3, Vitamin C, Vitamin A,E, Zinc içeriyor. 


Cilt üzerinde bulunan kahverengi lekeler, izler, renk bozuklukları olan yerlerinizde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Arkadaşım bikini bölgesi kararması için vücut beyazlatıcı kremini daha yeni aldı. Bakalım onda sonuçlar nasıl olcak.

Bu vaatlerinden sonra, bana etkisine gelecek olursak, yağlı bir krem değil,benim göz altları dışında bir kaç tane çilim vardı, onun için almıştım. Bir haftalık kullanım sonucu %50 açıldı diyebilirim. Bir tane sivilce lekem vardı yanağımda baya açıldığını farkettim. Böyle sorunlarım olduğunda tekrar alacağımdan eminim. Günde iki kez kullanım diyordu ama bende pek fazla bir şey olmadığından akşam yatarken sürmeyi tercih ettim. Sorunlu bölgelerinizin soyulduğunu görebilirsiniz. Sabah güneş kreminizi sürmeyi ihmal etmeyin.

Herbaderm yüz beyazlatıcı leke kremi benden olumlu sonuç aldı. Dediğim gibi sorunlu bir cilde sahip değilim. Bazı dönemlerde çıkan sivilcelerin bıraktığı lekelere çok iyi geldi. Bir gün sonra dahi açıldığını gözlemleyebilirsiniz.

Herbaderm'in şu zamana kadar iki ürününü kullandım ve memnun kaldığım için yüz yıkama jelim bittiğinde bir de yüz yıkama jelini deneyeceğim. 
Yaşasın doğal ve kimyasal içermeyen ürünler ;)

Peki siz bu marka için ne düşünüyorsunuz? Kullandığınız ürünleri var mı?

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...


101 yorum:

  1. Hiç kullanmadım Herbaderm ürünlerini ama bu kremi ilgimi çekti, iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım bende yeni deneyimliyorum ürünlerini ;)

      Sil
    2. Ben aldım ikinci gün kullaniyorum dün uyguladım ama sasirdim ne çabuk etki gösteriyo insaalah etkisi kalıcıdır

      Sil
    3. Ben aldım ikinci gün kullaniyorum dün uyguladım ama sasirdim ne çabuk etki gösteriyo insaalah etkisi kalıcıdır

      Sil
  2. hiç kullanmadım sonuçlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  3. etkileri çok güzel fiyatıda uygun benimde alasım geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım fiyatı gerçekten çok iyi

      Sil
    2. sabah akşam net bi açıklama depilki��güneş kremini sabah bu kremin üstüne mi sürelim nasıl olucak???

      Sil
    3. Selamlar ben bugün kuaförden aldım,güneşe çıkmamak gerekiyormuş ve illa çıkacak olursak Günes kremini sürmek gerekiyormuş üzerine.O yüzden gece sürmek daha mantıklı

      Sil
  4. ben temizleme jelini kullandım canım sivilcelere yatkınlık çin olanını memnun kaldım tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  5. hiç kullanmadım ama işe yarıyorsa deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarıyor canım, bitkisel olmaması çok iyi bence :)

      Sil
  6. merhaba,blogunuzu takipteyim:)
    sizi de bana beklerim!

    sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Aynı kremi bende kullanıyorum ve çok memnunum :))

    YanıtlaSil
  8. Bir arkadaşımın leke sorunu var yüzünde, ona bahsedeceğim bu üründen. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Göz alti morluk kremi iyi ama yüzümü beyaz istemem. Bronz severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) o zaman sakın kullanma canım, küçük küçük soyuyor çünkü :)

      Sil
  10. Bende merak ettim lekem yok ama göz altı morlukları için bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir sorunun varsa mutlaka bakmalısın ;)

      Sil
  11. Hiç kullanmadim denemek isterim

    YanıtlaSil
  12. blogları gezerken keşfettiğim blogunuzu ve takibe aldım hemen .. bende beklerim ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Benmde 1-2 sivilce lekem var geçirir sanırım deniycem mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende baya işe yaradı canım, dene mutlaka ;)

      Sil
  14. İzleri geçirmesi yönünü sevdim :D Aklımda bulunsun, işime yarayabilir, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel geçiriyor, yüzü yavaş yavaş soyuyor ;)

      Sil
  15. çok hassas bir cilt yapısına sahibim her ürünü kullanamıyorum. bunu tavsiyeniz üzerine deneyeceğim

    YanıtlaSil
  16. Merhaba... ne güzel açıklayıcı yazmışsınız... denemek lazım..sevgiler...ancak iadei ziyaret yapabildim affedin
    Selma'nın Organik Mutfağı

    YanıtlaSil
  17. Herbaderm ürünlerini hiç kullanmadım.Denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  18. Soyucu özellikteki ürünleri yazın kullanmamak gerekiyor. Çünkü güneşten iyi korunmadıüı sürece fazlası bile çıkabilir. Benim de çillerim var aklımda bulunsun kışın deneyeceğim. Bu arada sivilce lekeleri için nip+fab cleansing pad lerini deneyebilirsin. Düzenli kullanımda ben çok faydasını gördüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bu yazıyıyı mart ayında yazdım. şuan böyle ürünler kullanmıyorum aksi dediğin gibi çok kötü olabilir 🙃

      Sil
  19. koccaman sevgiler asuecim ne kadar geç gördüm yorumunu öyleeee😟

    YanıtlaSil
  20. Merhaba,bende deli gibi arastiriyorum bu urunu yuz ve vucut lekeleri icin,gerçekten işe yariyor mu? Sabah gunes kreminin altina mi surmek gerek peki ?

    YanıtlaSil
  21. Merhaba,bende deli gibi arastiriyorum bu urunu yuz ve vucut lekeleri icin,gerçekten işe yariyor mu? Sabah gunes kreminin altina mi surmek gerek peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, yazın kullanmamanı tavsiye ediyorum, kışın başla bu ürüne, aksi halde leke yapar cildin. Güneş kremini yalnız sür😚

      Sil
  22. merhaba,ürün kaç gün boyunca soyuyor ve kızarıklık yapıyomu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gün değil canım bir aya doğru etkisi görülüyor

      Sil
  23. Bir de yüz beyazlatıcı kremi varmış sizce hangisini almalıyım? Hangisi daha etkilidir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu denemedim ama o da iyi olabilir, sadece yüz için kullanıcaksanız eğer :)

      Sil
  24. merhaba bende hamilelikden dolayı lekeler oluşdu diz kapaklarimda kararma var bu urun hangisi yardimci olur bana lutfen yardimci olun bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, düzenli olarak peeling yapın ve nemlendirin

      Sil
  25. Yüz beyazlatici krem zaten bu renk acici ve leke kremi iste

    YanıtlaSil
  26. Yuzu beyazlatmak icin kullanilir mi peki renk acici diyor ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt tonunu dengeler ama öyle aman aman bi açılma beklemeyin bir ton kadar

      Sil
    2. Acaba cilt tonunu acarmı bende şimdi aldımda

      Sil
    3. Ten rengini açarmı?

      Sil
  27. Bi de bu krem bittikten sonra şu karışımı uygulayacağım belki senin de işine yarar,
    -Aloe Vera Jel
    -Katı Hindistan Cevizi Yağı
    -E Vitamini Yağı. bunları karıştırıp yüzüme sürücem çok etkili ve doğal

    YanıtlaSil
  28. Yara izini gideriyor mu peki ve bana yara izi gideren krem önerisinde bulunabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yara izi için madacessol önerebilirim, yara izi sivilce izi :) ben memnun kalmıştım çok

      Sil
  29. Bi de bunun direk yüz beyazlatıcı kremi var sanırım aynı içerik ambalajı değişti. Sizce iiisini de almalı mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüz için kullanıcaksan direk yüz için olanı almalısın elif ;)

      Sil
  30. Merhaba bi kac sivilce icin etkili olurmu birde bu oylarda kullansam sıkıntı yaşarmıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sivilce lekeleri için daha etkili ürünler kullanman gerekebilir

      Sil
  31. Benim yüzümde dudak cevremde kararmalar ve bikini bölgemde agdadan kaynaklı lekeler var. Epilasyona başladım ve kız beyazlatıcı urun al dedi ama orada çok pahalı olduğu için almak istemedim. Sizce bu lekelere iyi gelir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fazla kararma varsa etkili olmaz.. düzenli olarak zeytinyağı ve limon suyu ile o bölgelere asaj yapmak gerekir diye düşünüyorum

      Sil
  32. ürünün etkileri kalıcı mı sürüyor yoksa düzenli kullanmak şart mı

    YanıtlaSil
  33. ürünün etkileri kalıcı mı sürüyor yoksa düzenli kullanmak şart mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıcı etkileri var .. tabi bu süre zarfında güneş koruyucu da kullanmak gerekiyor

      Sil
  34. Nasıl kullanıyosunuz yeni aldım da bn hala kullanmadım yüzümüze sürdükten sonra biraz bekleyim yıjıyomusunuz veya gün boyu kalıyor mu bide üzerine fondoten felan sürülebilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gece yüzü temizledikten sonra sürüp sabaha kadar bekletip yıkamalısınız. Gündüz kullanmamanızı tavsiye ederim. Üzerine de kesinlikle bir şey sürmeyin.

      Sil
  35. Mrb herbaderm yüz için olanını koltuk altı ve bikini bölgesi için kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  36. Mrb ben herbaderm yüz olanından aldım koltuk altı ve bikini bölgesi için kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
  37. Mrb herbaderm yüz için olanını koltuk altı ve bikini bölgesi için kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır oranın derisi çok farklı küçük bir kısımda deneyin önce tahriş edebilir veya tam ters etki yapabilir

      Sil
  38. Peki herbaderm kreminin üzerine güneş kremi sürebilir miyiz? Şimdiden tskler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır bu kremi sadece gece yatarken kullanmalısınız

      Sil
  39. Herbaderm kremin üzerine güneş kremi sürebilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. Ben bu iki haftadır sürüyorum hiçbir fayda göremiyorum birde gözlerim çok yaşarıyor sizce bu kremi sürmeyi birakayim mı

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gün cildi temizlemek toniklemek ve haftada bir gün peeling yapmak gerekiyor. akşamları da bu kremi sürmelisiniz bir ay sonunda etkisini baya gösteriyor

      Sil
  43. Merhaba,benim de cildim Çok sorunlu bir cilt değil lakin yanaklarımdaki kizarikliklardan rahatsız oluyorum başka sitelerdekı yorumları da okudum genel olarak çoğu kişi sivilce yaptı demiş sende de böyle bir durum söz konusu oldu mu?

    YanıtlaSil
  44. Merhaba dikkatsizlik sonucu yüzüm için yanlışlıkla vücut kremini almışım fakat yüzümde kullanmak istiyorum olur mu

    YanıtlaSil
  45. Merhaba bugün aldım kremi fakat eve gelince farkettim ki vücut için olanı almışım yüzümde kullansam mı

    YanıtlaSil
  46. Merhaba benim kiz kardeşim yuzunde sivilce lekesi var ve bunu tavsiye etiler bu gun kullanmaya başladı ama yüzünde lekesi biraz çok faydasını görürümi acaba?

    YanıtlaSil
  47. Merhaba benim kız kardeşim sivilce lekesi sorunu var ver bunu tavsiye etiler bu gün kutlamaya başladı ama biraz lekeleri fazla sizce faydasını görürümu ?

    YanıtlaSil
  48. Merhaba benim kız kardeşim sivilce lekesi sorunu var ver bunu tavsiye etiler bu gün kutlamaya başladı ama biraz lekeleri fazla sizce faydasını görürümu ?

    YanıtlaSil
  49. Günde 2 kez kullanımda daha erken mi sonuç veriyor

    YanıtlaSil
  50. Günde iki kez kullanımda daha erken mi sonuç verir daha mi iyi

    YanıtlaSil
  51. Günde 2 kez kullanımda daha mi erken sonuç alırız

    YanıtlaSil
  52. siyah noktalar için de etkilimidir sence benim güneşten dolayı 3 dört tane burunumun üstünde cok belli olmayan sarı kahve tonu cil gibi oluştu ama güneş lekesi olarak kaldı bir de ben küçükken aqua da yedi saat güneşe maruz kaldım daha sonra yüüzmde kabuk bağladı kabuklar gecince yanan bölge ile diğer yüz cevremde bir ton renk farkı oldu yenileyemedik kullansam sence olur mu

    YanıtlaSil
  53. yüz beyazlatıcı ürünlerin içinde civa bulunan yavaş yavaş zehirleyip organlara zarar veriyo diye bi yazı okumuştum bunun içinde civa varmıdır bi endişemde o bilgilendirirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  54. Emziren anneler bu ürünü kullanabilirmi acaba cevap yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  55. Emziren anneler bu ürünü kullanabilirmi acaba cevap yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  56. Emziren anneler bu ürünü kullanabilirmi acaba cevap yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  57. Sabah akşam kullanıyorum leke kremini fakat sabah yüzüme sürdükten sonra üstüne makyaj yapabilir miyim?

    YanıtlaSil
  58. Merhaba ürünü internetten araştırdım kullanmak istiyorum ama kararsizim yüzüm esmer güneş lekeleri ve sivilce izleri var ne kadar süre içerisinde etkisini gösterir ve ürünü gündüz mu yoksa gece yatmadan öncemi kullanacağız bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  59. Merhaba..ben kullanmak istiyorum ama buğdaya alerjik var içerisinde glüten var mı acaba kullanırsan zarar verir mi? Sivilce lekeleri için kullanmak istiyorum..bilemedim

    YanıtlaSil
  60. Yüzde sivilce yapar mı

    YanıtlaSil
  61. Yüzde sivilce yapar mı?

    YanıtlaSil