15 Mayıs 2016 Pazar

Sudocrem ile hala tanışmayan var mı?

Bepanthol-Sudocrem
Bepanthol-Sudocrem

Sudocrem ile tanışmam aralık ayında başlamıştı. Koluma değen buharın acısı geçmek bilmezken saolsun eczacı hanım bu kremin bir çok faydası olduğunu kullanan kişilerinde bir hayli fazla olduğunu söyleyince aldım hemen. 

Sudocrem çılgınlığı aslında Demet Akalın'ın twitter hesabından "lekelerimden bu kremle kurtuldum" demesi ile başladı


Nedir Sudocrem faydaları



  • Bildiğiniz pişik kremi, pişiklere çok iyi geliyor.
  • Cilteki yanıklara müthiş etkili bir krem
  • Yüzünüzde kırmızılıklar var ise, güneşte kızarıyorsanız size şiddetle tavsiye ederim
  • Göz altları için harika aydınlatıcı
  • Lekeleri baya bi hafifletiyor
  • Genelde kullananlar sivilceleri için kullanıyorlar ki haklılar. Sivilceniz mi çıktı akşam sürün sudocremi sabah nasıl söndüğünü hayretle görebilirsiniz.


Krem oldukça yoğun yapıda akşam maske sürüp yatıyormuşsunuz gibi oluyor. Bunun için çok ince bir şekilde sürmenizde fayda var. Sabaha kadar cilt onu emiyor 

Yağlı bir cildiniz var ise yüzünüzün tamamına sürmeyin sadece sorunlu bölgeye sürmek yeterli

Sudocrem eczanelerde satılıyor ve 14.50 fiyata almıştım o zaman. Çok bereketli krem. 6 ay olmasına rağmen hala yarısındayım.

Bepanthol-Sudocrem
Bepanthol-Sudocrem

Bepanthol Cilt Bakım Kremi hakkında biraz konuşalım


Gördüğünüz gibi baya kullandım. Su bazlı krem olduğundan çabuk emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Bunun için çok seviyorum bu kremi. Ayrıca grip dönemlerimde burun kenarlarıma sürdüğümde çok güzel sonuçlar aldım.

En en en en çok bepanthol cilt bakım kreminin sevdiğim özelliği ise yenileyici olması. Sivilce lekeleri gibi probleminiz var ise çok değilse kesinlikle denemelisiniz. 

Bir de bepanthol kremin içeriği temiz ama sudocrem için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. 

Şöyle ki Bepanthol krem ciltte emilirken B5 vitaminine dönüşüyor. 


B5 ne işe yarar? derseniz



  • Deri ve mukozanın yenilenmesi
  • Ciltteki deformasyonun giderilmesi
  • Yaralar, kesikler, yanıklar, özellikle güneş yanıkları, pişikler...
  • Emziren annelerin meme çatlağında


Kısaca çok faydalı ve içeriği temiz bir krem

İkisini de açıkladım ikisininde faydaları güzel bana kalırsa içeriği temiz olan daha iyi ki, ilerde başka sorunlarla dönmez...

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

53 yorum:

  1. sudocremi bende kullandım Merve'cim çok etkili sivilce için gerçekten başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canım çok köklü bir sivilceyi dahi 2 güne geçiriyor

      Sil
  2. sudocrmi ben bulmıyorm :(

    YanıtlaSil
  3. Bepanthol candır bissürü nemlendirici kullandım ama en güzeli bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle birçok markadan dahi iyi☺️😍

      Sil
  4. Tatlım senin yazını şimdi gördüm saha kontrol panelime düşmemişti sende de bi sorun var herhalde bi bak derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm bana da mı bulaşmış oo😶😶 tamam canım teşekkürler

      Sil
  5. İsmini çokduydum da kullandım desem yalan olur.

    YanıtlaSil
  6. Hemen bi sudocrem alicam. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Bepanthol'ü daha önce çok duymuştum da sudocream'i ilk defa duyuyorum. Kısa süreli sivilce problemleri için iyi olabilir aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle özellikle regl döneminde çıkan sivilcelere çok etikili, lekelere, kızarıklıklara... 😋

      Sil
  8. Aaaa hiç duymamıştım Merve! Sudocremi ilk defa duydum, silverdin bilirdim bi 😂 çok merak ettim... teşekkürler alacağım kesin 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa sudocrem bi çağ açtı kapattı fenocumm, mucizevi krem diye ortalarda çok dolandı durdu, gerçekten iyi bi kremm öneririmm☺️😍

      Sil
  9. Suratimda gecmeyen dengesiz sivilcelerime ilk isim bunu denemek! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisa'cım yağlı bi cildin varsa lokal olarak sadece üzerine uygula, ama değilse akşam ince tabaka halinde yüze sür yat sabah bebek gibi uyanıyosun ☺️😍

      Sil
    2. Ben goz alti morluklarim ve kirisik icin kullandim mukemmel ya artik mor kararan goz altlarim kusursuz

      Sil
  10. O kadar çok duydum ki ama cildim çok hassas oldugundan denemeye çekindim. şimdi de roaccutane kullanıyorum son ay nemlendirme amaçlı almayı planlıyorum. Umarım ben de severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu arada fotograflar nasıl da tatlı olmuş! :) ellerinize saglık Mervecim.

      Sil
    2. rica ederim Leydi, o tedaviden sonra dikkatli ol canım, tedavin bittikten sonra her gün yeşilçay içerek antioksidanları tekrar uzaklaştırmaya devam et.. çünkü bir iki sene sonra yine ufak ufak sivilceler dökülmeye başlıyor.. ☺️ ay bende çok beğendim böyle fotoğrafları canlı canlı oldu ☺️

      Sil
  11. Ben henüz tanışmadım.Sanırım artık tanışmam gerek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Filiz, akşam ince bir tabakayla yattığında sabah bebek gibi dupduru bir yüz.. ohh mis ☺️

      Sil
  12. Çok merak ettiğim bir ürün geçen gün bir blogda daha okudum . hatta çıktığımda alıcaktım unuttum en kısa zamanda kullanıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evlilik telaşındasın süslü özellikle sana öneririmmm ☺️

      Sil
  13. Bepanthol evden eksik edilmemesi gereken kremlerden biri bencede :) çok faydalı bir yazı olmuş emeğine sağlık Merve'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede açelya eksik olmamalı ilk yardım malzemesi gibi ☺️ çok teşekkür ederim 😘

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa duydum bu kremi. .

      Sil
    2. bir çağı açtı kapattı bile sevdican, denemelisin mutlaka ☺️

      Sil
  15. Sudocrem çok kullandim mükemmel bir krem. Lekelere faydasini bilmiyordum. Deneyecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lekelere biraz uzun sürede etki ediyor ama ediyorrr derya ☺️

      Sil
  16. çok sevdiğim bir kremdir benim de..

    YanıtlaSil
  17. bepanthol yol arkadaşım benim, birçok iyi markanın nemlendiricisinden de güzel içerikte temiz, etkili de daha ne olsun dimi ause'cim😍 teşekkür ederim canımm☺️

    YanıtlaSil
  18. bepanthol kullanıyorum fakat sudoyu duymamıştım , teşekkürler..

    YanıtlaSil
  19. Ooo çok faydalı bir kremmis ben duymamistim mutlaka almak lazım :)

    YanıtlaSil
  20. İkisi de amaçları doğrultusunda çok başarılı ürünler Merve'cim :) Ancak medikaller ve bir doz aşımları var, nemlendirici gibi avuçla kullanmamak gerekli aslında. Her evde bulunması gereken, baş ucu ürünler bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canım problemli hallerde hayat kurtarıyorr ☺️

      Sil
  21. Sivilceler için okadar etkili demek yaaaa iyiki bu paylaşımı yaptın Merve süpersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım, devamlı cildi temiz tutup akşam bunu sür yat sabaha bebek gibi cilt ☺️ en köklü sivilce iki günde sönüyor ☺️

      Sil
  22. Bepantholu ben de kullanıyorum çok memnunum :)) Sudo da aklımda bulunsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bepanthol gerçekten ayırmıyorum yanımdan hiç :)

      Sil
  23. Böyle bir kreme ihtiyacım var. Yazdıklarınıza bakılırsa her eve lazım bir krem. İyiki paylaşmışsınız böylelikle bende haberdar oldum. Teşekkürler :)
    Sayfanızı takibe alamadım. Blogger hata veriyor. Tekrar deniycem. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  24. Başlığı okur okumaz ben diye cevap verdim. :)

    YanıtlaSil
  25. küçüklüğümden beri annemin sayesinde baş ucumdan eksik etmediğim krem :) eline sağlık yazı için :) sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Yıllardır kullanırım,sivilce lekesi yanık ve herşeye iyi geliyor:)

    YanıtlaSil
  27. Kızlar merhaba herkese, bir konuda herkesi aydınlatmak isterim. Ben 2 yıl önce bir süre Bepanthen yüz kremi kullandım, içinde kortizon mu vardır nedir benim bıyık bölgemdeki tüylerde artış yaptı, o vakte kadar böyle bir sıkıntım yoktu, başka bir ürün de sürmüyordum (aşırı kozmetik ürünleri veya nemlendirme anlamında). Bepanthen'e konduramadım birşey, başka sebeptendir, bana öyle gelmiştir vs diye, ama bariz bir artış oldu, yaptığım tek uygulama da Bepanthen sürmekti.. Sonra nette araştırdım, yalnız değilmişim, "tüylenme yapıyor" diyenler azımsanmayacak kadar çoktu.. Kısaca elebette yüz türüne göre değişebilir etkiler, ama hassas bir cildiniz varsa hiç denemeyin bile. Ben kalan tüpü de attım ve asla kullanmam, alanları da uyarıyorum. İsterseniz siz de netten ya da çevrenizden kullananları araştırın ona göre karar verin. Ben bir de Sudocrem deneyeceğim, yorumlar için sağolun =)Öptüm herkesi :)

    YanıtlaSil