10 Aralık 2016 Cumartesi

Yağlı ciltler için severek kullandığım Loreal True Match Fondöten


Yağlı ciltler için severek kullandığım Loreal True Match Fondöten
 Loreal True Match Fondöten

Merhabalar bugün size çok severek kullandığım yağlı ciltler için olan Loreal True Match Fondöten yorumlarımdan bahsedeceğim. 

Çok fazla fondöten kullanmayı sevmeyen ben hafif cildime uygun bir ürün arıyordum bazı özel günler için. Kendisine bir şans verdim ve o gün bugündür elimin altında duruyor. 

Bazıları Loreal True Match Fondöten hakkında olumsuz yorum yapıyor. Örneğin "yüzümde kabuk kabuk durdu, bağırdı" gibi. Kesinlikle size uymayan bir yapıdadır. Her makyaj malzemesi cilde göre seçilmeli, birinin beğendiğ size uygun gelmeyebilir veya birinin beğenmediği size göre olabilir. Loreal'in çıkardığı True Match serisi yağlı ciltler için, Lumi serisi ise karma ve kuru ciltler için. 


Daha önce yine True Match pudra hakkında yorumlarımı paylaşmıştım. Okumak isterseniz: Loreal True Match Pudra

Bu fondöteni aylar önce indirimsiz olarak Gratis'te 57 TL gibi fiyata almıştım yalnış hatırlamıyorsam. 


Yağlı ciltler için severek kullandığım Loreal True Match Fondöten
 Loreal True Match Fondöten
Geniş renk sıkalası bulunan True Match fondötenin ben en açık rengi C1 R1 kullanıyorum. Oldukça açık renk.

Su bazlı yapısıyla beni çok mutlu etti. Yapısı o kadar güzel ki sürülüşü ve bitişi harika. Sonucunda ise orta seviyeli kapatıcılık elde ediyorsunuz. Nasıl fırça ile kullanabilirim diyorsanız kesinlikle uç kısmı seyrek fırçaları kullanmayın. Çizgi çizgi yapıyor. Makyaj süngerleri ve Real Techniques Expert Face ile harika sürülüyor.  Gün sonunda bile ne pul pul görünüm, ne akma ne bozulma yaşadım. 

Benim beklentilerimi karşılayan yüzde kesinlikle doğal duran ve fotoğraflarda harika görünen Loreal True Match Fondöten hakkında siz neler düşünüyorsunuz. 

Instagram adresim: @merveninevinden

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

38 yorum:

  1. Ben kapatıcısını kullanıyorum canım oldukca memnunum, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seriyi beğeniyorum canımm teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Çok güzel paylaşım olmuş, true match serisi hakkında aman aman bilgim yoktu :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir ürüne benziyor. Ben de karma ciltleri için olanı deneyebilirim :) Güle güle kullanın :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. merhaba canım dediklerine katılıyorum başarılı bir fondöten lakin mat bitişli olmasına rağmen yüzde simli simli durmasına ne demeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle durmadı ama arkadaşımda öyle durdu çok şaşırdım :) bende fondöten o kadar güzel duruyor ki belli bile olmuyor :)

      Sil
  5. Cildim kuru bu yüzden lumi serisini kullandım ben de.. True match den çevremdeki çoğu insan memnun,kesinlikle katılıyorum yazdıklarınıza. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok memnun kaldım yarıladım diyebilirirm :)

      Sil
  6. Yüzümde uzun süreli fondöten,BB krem tutamıyorum,cildim rahatsız oluyor...Çok nadiren gerektiğinde pudra görüyor işimi.Bu ürünle ilgili yorum yapamam belki ama güle güle kullanın demek istedim :)

    YanıtlaSil
  7. Lovely post dear! Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  8. Ben kapatıcısından bile nefret etmiştim Mervem çünkü, cildim çok kuru biliyorsun. Dediğin gibi cilt tipine uygun ürün bulmak gerekiyor yoksa hayal kırıklığına da uğrayabiliyoruz. Bu sendeki yeni serinin formülü çok daha iyiymiş, eskisinden. Kullanan yağlı ciltli arkadaşlarım da çok memnunlar... Güle güle kullan canım, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru ciltte kusma yapıyor canım hiç hoş durmuyor. Benim cildim o kadar iyi anlaştı ki bu ürünle çok sevdim doğrusu ... çok teşekkür ederim canım öptümm :*

      Sil
  9. Good thing :D
    follow for follow?:D
    grlfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Thanks for following, I just followed back.

    xx
    www.thestylefanatic.com

    YanıtlaSil
  11. Thank you for visiting and following my blog!
    Your page is amaizing.
    Kisses,

    www.comparteilusion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. i want to try this:) looks cool:) follow! now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  13. Bir ara bende kullanmıştım bunu. İndirimli indirimsiz parasını hakettiğini düşünüyorum . Renk tonu tutturmak biraz zor ama tam renginde aldığımızda orta kapatıcılıkta harika bir fondöteni bulmuş olduk :)

    YanıtlaSil
  14. Thanks so much for following me! I've followed you back ;)
    That foundation looks great!

    fashionabejita.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. nice product :) I hear a lot of good opinion about it

    YanıtlaSil
  16. Great review. I have the lumi one for dry skin, and it is a really nice foundation.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  17. Thanks for following - I would love to follow you back but unfortunately the google follower button doesn't work :(
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    YanıtlaSil
  18. Such a great post dear :)
    I really like this foundation and have it at my home too.
    Maybe we can follow each other?
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Super produkt :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Cok merak ettim yagli ciltler degince okumadan gecemedm

    YanıtlaSil
  21. Great post, your blog is perfect <3
    If you want you can follow my blog i will return back :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/12/budapest-pictures.html

    YanıtlaSil
  22. Looks good :)

    lovely Greetings!

    YanıtlaSil
  23. Merveee bebeğim musmutlu günlerde kullan :) Beğenmene sevindim şu sıra sadece bb kullanıyorum çoğu zaman üşendiğimden sürmüyorum 🙈 Şuraya üşengeç arkadaşını çiziyorum 🎨

    YanıtlaSil
  24. I have tried this before and it works amazingly!
    Feel comfortable to go and see my blog! I am organizing an international giveaway!

    Love,
    My sweet paradise blog || INTERNATIONAL GIVEAWAY

    YanıtlaSil
  25. Very interesting post) Thanks for sharing )
    Would you like to follow each other on g+? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    YanıtlaSil
  26. Great post dear! ♥♥♥
    http://starlingdays.blogspot.com/2016/12/flying-onlika.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    YanıtlaSil
  27. It sounds great. Thanks for sharing your review :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    YanıtlaSil