7 Aralık 2018 Cuma

Chicco bebek yağı incelemesi



Chicco bebek yağı incelemesi
Chicco bebek yağı incelemesi
Merhaba bir süredir içeriklere çok fazla önem veriyorum. Öyle ki bebeğim doğduktan sonra içeriğe bakmadan ürün almıyorum desem yeridir. 


Kendim için olsun, bebeğim, eşim ve evimizde kullandığımız temizlik malzemelerine kadar artık doğal bir yaşama geçtim diyebilirim, elimden geldiği kadar.

Bazı ürünleri de inceleyerek sizlerinde bilinçlenmesini istiyorum. Daha sağlıklı yaşamak, sağlıklı gelecekler olması için elimizden geldiği kadar dikkat etmemiz lazım. Bazı ürünler var ki içeriğini bilseniz, asla onu ne kendi elinize sürebilir, ne de bebeğinize kullanabilirsiniz. 

Şimdi bende olan ve hiç kullanmadığım, içeriğine dikkat etmeden aldığım Chicco bebek yağı nasıl bir bakalım.

BHT; Bitüllendirilmiş Hidroksi toulen- Dünya sağlık örgütü tarafından potansiyel kansorajen olarak belirlenmiş petrokimya ürünü, Hayvanlar üzerinde yapılan deneyleri tavsiye etmemekle birlikte fareler üzerinde kansorejen etkileri kanıtlanmıştır. 

Parfüm; Kaynağı belirtilmemiş, kimyasal olarak kabul edilmeli

Ethylexyl strearate; nem kaybını önleyen ve bitkisel yağlardan elde edilen bir yumuşatıcı, belirlenen bir yan etkisi yok.

Chicco bebek yağı incelemesinde içeriğinde BHT olmasından dolayı benim için direk çöp olan bir ürün. 

Başka birincelemede görüşmek üzere

Sevgilerle...

Merve'nin evinden...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder