9 Mayıs 2020 Cumartesi

Avene Ystheal Contour Des Yeux Göz Çevresi Kremi




Avene ystheal contour des yeux göz cevresi kremi 



Yeniden merhaba uzun bir süredir yoktum. Tekrar yazmaya başlamak istedim. Bugünkü yazım Avene markasına ait göz çevresi kremi. 
Avene markasını çok güvenilir buluyorum. Güneş kremini hala beğenerek kullanıyorum, bittikçe tekrar aynısını alıyorum. Sizde bakmak isterseniz. Avene hassas ciltler için güneş kremi  

Cildim hassas ve güneşe karşı alerjim var. Bu güneş kremini kullandığım Zaman asla kızarmıyorum ve kaşınmıyorum. Hafif beyazlık bırakan bir güneş kremi.


Avene Ystheal Contour Des Yeux Göz Çevresi Kremi  Göz ve dudak çevresinde oluşmakta olan ilk kırışıklıklar, ince çizgileri ve mimik çizgilerini gidermeye yardımcı olur.


Ürün pompalı olduğu için hijyenik olarak güzel. Rengi sarımtırakGöz çevresi kuruluğu yaşayanlara şiddetle tavsiye ederim çok güzel nemlendiriyor.


Alerjenlerden arındırılmış temiz içeriğe sahip. A ve E  vitamini içeriyor.Göz çevrem bu üründen sonra daha aydınlık ve mimik çizgilerim baya azaldı. Çok sorunlu göz çevreniz yok ve nemlendirici arıyorsanız ideal.


Aylardır kullanıyorum baya uzun gidiyor. Bir pompası iki gözümede yetiyor. Ben dudak çevresine kullanmadım.Avene Ystheal Contour Des Yeux Göz Çevresi Kremi hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Soru sormak isterseniz alttaki kutucuğa yorum bırakabilirsiniz.Sevgilerle...Merve'nin evinden


Resim yazısı ekle




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder