9 Mayıs 2020 Cumartesi

HD Flawless foundation ve Maybelline Dream saatin BB krem


HD Flawless foundation ve Maybelline Dream saatin BB krem 

Merhaba bugün iki ürün hakkında tek yazıda konuşacağım. Çünkü az ve öz fikirlerimi paylaşmayı seviyorum. 


İlk ürün Absolute new York hd flawless fondöten. Gratis'te indirime girdiğinde almıştım. İndirimde olmasada uygun fiyatlı ürünlerden,
Benim için olumlu özelliklerinden bahsedecek olursam;
Öncelikle cildinize peeling yapan biriyseniz, yüzünüzde pul pul durmayacaktır. Aksi taktirde yüzde pul pul duruyor. Tabi peeling sonrası güzelce nemlendirmek şart.
Mat değil saten bitişli.
Su bazlı olduğundan iyice çalkalayıp kullanmanız gerekiyor, 
Kırmızı lekeleriniz var ise üzerine farklı kapatıcı ister, Benim için kapatıcılığı 7/10
Problemli cildiniz yok ise çok ideal ürün.
Yağlı ciltlerde parlama ve sivilce yapabilir.

İkinci ürün ise Maybelline Dream Satin BB krem
Günlük makyajımda kusurlu bir cildim olmadığından BB krem kullanmayı tercih ediyorum. Lekeli ve sivilceli cildim yok. Bu BB kremin en sevdiğim özelliği cildi çok sağlıklı gösteriyor olması.

Yapısı oldukça ince, ıslak bitişli, renk eşitlemesi mükemmel diyebilirim ama kapatıcılığı baya az. 

Bu BB kremi kullandığım zamanlar hep olumlu yorumlar alıyorum, "Cildin çok güzel ne kullanıyorsun?" gibi sorular geliyor. 
Beyaz tenli biri olarak ben 02 numarasını kendime uygun buldum. Daha çok popüler olması gereken ürün diyorum. 
Yoğunluk kapatıcılık isteyenler ve yağlı ciltler sevmeyebilir. Yazın sıcağına dayanacak bir üründe değil maalesef kendisi. Cildim sağlıklı ve eşit görünsün yeter diyenler için ideal. 

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder