15 Ekim 2021 Cuma

Geçmeyen bebek pişiği problemini sonunda çözdük

Geçmeyen bebek pişiği problemini sonunda çözdük

Merhaba bugün size kızım Erva'nın yaklaşık 1 senedir devam eden pişik probleminden bahsedeceğim. 

Bizim pişik problemi nötropeni hastalığınada bağlı olarak bir türlü düzelmiyordu. Düzelir gibi oluyor sürekli tekrarlıyordu. Kullanmadığımız ilaç ve dermokozmetik ürün kalmadı. Mustela'dan bepantane kreme, özellikle kutu kutu bitirdiğimiz Panetan krem hiç işe yaramadı. Sudokrem kullanmaktan mahvolduk. Her kullandığımızda bu kimyasallar çok canımızı sıkıyordu. İlaçlarda aynı şekilde medacassol, hemazinc hepsini denedik. Bir türlü düzelmedi. Pişikte öyle böyle değil hani kanamalı kıpkırmızı çok rahatsız eden bir pişikti. 

Bir gün akraba aracılığı ile tanıştım Aysel abla ile kendisi bu konuda eğitim görmüş doğal ürünleri herkese şifa olmuş birisi. Öv öv bitiremeyen çevreme dayanamayıp yanına gittim. Bana Silver Cream verdi. İçerisinde gümüş suyu var. İlk sürdüğümde hafif yakar gibi oldu bi kaç saniye sonra geçti. İki sürmeye pişiği o kadar çok düzeldiki inanamadım. Her alt açmada kullanıyorum, Doğal olması içimi çok rahatlatıyor. Yeni açtıkları sitesini size gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Benim kullandığım keçi sütlü sabundan da bir sonraki gönderide bahsedeceğim.

Kısaca pişik problemi olan bebeklerinize mutlaka Aysadem Silver Cream kullanmalısınız. İşe yaramaz ise bana yazın. %100 yarayacağına eminim.  Bizim 1 sene uğraştığımız geçmeyen pişik şimdi kabus olmaktan çıktı. Doğal ürünlerden faydalanmakta içimizi rahatlattı.

Pişik kremi için: Aysadem Silver Cream

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder