29 Kasım 2015 Pazar

Saç Dökülmesine Çözüm

Saç Dökülmesine Çözüm



Merhabalar bugünkü yazım saç dökülmesi problemi yaşayanlar için. Saç dökülmesine çözüm olarak yaş maya maskesini kullanarak, saçınızı dolgunlaştırabilirsiniz.



Yazın saçlar kuru ve daha çok dökülür. Dolgunluğunu kaybederek yıpranan saçları gürleştirmek için, haftada bir uyguladığım ve çok memnun kaldığım bu maskeyi deneyebilirsiniz.

Maya maskesi saç için bulunmaz nimetler arasında diyebilirim. Mayada bulunan B vitamini ve fermante etkisi, saçları koruyor ve uzamasını da sağlıyor. Saçlarda kaybedilen keratinide maya içersinde bulundurduğu B5 vitamini ile sağlıyor. 

O kadar çok araştırmalar yaptım ki, saç hakkında doktorlar, ilaçlar derken  kitap yazabilirim heralde :) Bu yüzden çok memnun kaldığım bu yaş maya maskesine bir de çinko içerikli bir yağ olan badem yağını da ekledim. Saçın nemini koruması adına da avokado yağını da ekliyoruz. Avokado yağı çok çabuk emilen bir yağdır. Bu yüzden bu maskeden tam sonuç almanızı sağlayacaktır. Ayrıca avokado yağı saçı dolgunlaştırıyor ve parlatıyor. 

Saç dökülmesine yaş maya maskesi 

Yarım paket yaş maya, 1 yemek kaşığı avokado yağı, 1 yemek kaşığı badem yağı, 1 çorba kaşığı ılık süt. 

Maya ve sütü karıştırarak pürüzsüz bir kıvama getirin. İçerisine avokado ve badem yağını da ekleyerek saçınızın her tarafına yedirin. Saçınızı bir streç ile güzelce sarın ve 2 saat kadar bekletin. Daha sonra mutlaka doğal bir sabun veya kimyasal madde içermeyen şampuanla yıkayın. 

İlk zamanlar haftada bir yapabilirsiniz, daha sonraları iki ve ya üç haftada bire çıkartabilirsiniz.

Sevgilerle... Umarım size de faydalı olur...
Merve'nin evinden...

5 yorum:

  1. Yaa bunu da bi deneyeyim bakalım işe yarıycak mı bende pek bir şey işe yaramıyo da :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok şey denemiştim, mayanın saç dökülmesini durdurduğunu ve saçlarımı çoğalttığını farkedince bu maskeyi o zamanlar devamlı kullandım. Sonuç olumla olunca bırakmıştım. Ama saçlar devamlı bakım ister. En azından ayda bir kere devam etmek gerekiyor.

      Sil
  2. badem yağını ben de senelerdir kullanıyorum saçlar için şahane. Bunu da kenara not aldım saçlar mühim malum :) Takibe aldım bana da beklerim yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet badem yağı saç, kirpik ve kaşlar için çok etkilidir :) devamlı kullanmak lazım ;)

      Sil
  3. Güzel maske önerisi olmuş, bende doğal saç ve cilt maskelerini blogumda önermiştim.
    Dilerseniz bir göz atın,

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil