4 Aralık 2015 Cuma

Avon Ultra Color Matte Peach

Avon Ultra Color Matte Peach



Merhaba Hanımlar, Avon'un mat ruj serilerinden Avon Ultra Color Matte Peach ruj görüşlerimi sizler için paylaşıyorum.

Oldukça ucuza satın aldığınız Avon rujları nasıl, kaliteli mi, bir günü kurtarıyor mu gibi sorularınızın cevabını kendimce açıklamaya çalışacağım.



Avon matte rujlardan tenime uygun gördüğüm biraz daha doğal olmasını istediğim rujlardan Peach olanını tercih ettim. Tek kelimeyle bayıldığım bu rujun sürümü kolay, bazı rujlardaki gibi pastel boya gibi değil. Çünkü tam olarak mat değil, Saten bitişe sahip matte rujları yarı mat kıvamında. Bana Mac'in saten bitişlerini hatırlattı. 6 saate kadar kalıcılığını hissetiğim matte Peach sabah sürüp çıktığımda, bir şeyler yiyip içmeme rağmen 6 saatin sonunda hala dudaklarımdaydı. 

Avon Ultra Color Matte Peach


Çok beğendiğim bu rujun performansını başarılı buldum. Diğer renklerini de mutlaka deneyeceğim.

Fiyatı şu an 12.95 TL 
Kataloğu incelemek isterseniz tık tık

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

2 yorum:

  1. bu ruju bende çok beğeniyorum dudakta mat duruşu ve kokusu çok güzel :)

    YanıtlaSil