5 Aralık 2015 Cumartesi

Kore dizileri ve yan etkileri

Kore dizileri ve yan etkileri
Merhaba Korecanlar ☺️ Bugün size Kore dizileri hakkında yine harika bir yazı hazırladım ☺️

Kore dizileri biz izleyenleri büyük ölçüde etkiliyor. Özellikle ergenlik çağındaysanız bu etkilerden fazlasıyla nasibinizi alabilirsiniz. Ben Kore dizilerini izlemeye başladığımda ergenlik dönemindeydim şu an o zamanları geçmiş olgunluk çağındayım ☺️ Şöyle ki 24 yaşıma girmeme 1 ay var ☺️




Lise çağlarında beni kasıp kavuran, bu dizilerden deneyimsel olarak bahsetmek istiyorum.

1- Öncelikle tüm işleri bitirip dizi izleme keyfini yaşayacaksınız. O play tuşuna bastıktan sonra gerçekten başka bir dünyada, hayaller içinde bulabilirsiniz kendinizi. Annenizin bağırması, süpürge sesi gibi bir çok etken sizi etkilemez bile ☺️

2- Günde bir kaç bölümden fazla Kore dizisi izliyorsanız, (ki ben eskiden öyleydim, şimdi uyumaya zaman bulamıyorum maalesef. ) anneniz size artık kalk yeter dediğinde, 

-Ommaa Çebaallll 

Şeklinde bir hitap çıkabilir ki anneniz artık sizden ümidini kesecektir ☺️

Markete girdiğinizde kasiyer adama acuşşi, babanıza appaa, sevgilinize oppaa :D bir çok yerde ağzınızda bu kelimeler dolanırken başkaları sizi normal sanmayabilir aman dikkat ☺️

Kore dizileri ve yan etkileri


3- Kore dizileri izlemeye başladıktan sonra, artık hayal dünyanız bir hayli geniş olduğundan etrafa pembe gözlükle bakmaya başlayacak, ve anlamsız sırıtmalarınız da buna eşlik edecektir ☺️

4- Birine destek verirken fighting dediğinizi duyar gibiyim ☺️

5- Artık Facebook hesabınızı koreliler istila etmiş bütün dizileri takip ediyor olabilirsiniz.

6- Devamlı romantik komedi izliyor iseniz, o sahneler aklınıza geldikçe gülebilir, kendiniz içinde öyle oppalar arıyor olmanız çok normal ☺️

7- Son olarak sevdiğiniz bir dizi 16 bölüm veya 24. bölümde final yaptığında göğsünüzün tam üstüne fil oturur. Evet oppanın diğer dizilerine geçebiliriz 

Ben kendimi ne zaman mutsuz hissetsem açarım Kore romantik komedi dizisi oturur izlerim ve kendime gelirim ☺️ Ama göz sağlığınıza dikkat etmekte fayda var, sabahları şiş ve mor gözaltlarınız oppalar tarafından hoş karşılanmayacaktır ☺️

Benim aklıma gelenler bu kadar, sizinde eklemek istedikleriniz var ise yorum atabilirsiniz. 

Sevgilerle...

Merve'nin evinden...





8 yorum:

  1. hiç durmadan senelerdir izliyorumm haklısın harika diziler

    YanıtlaSil
  2. ben 32 yaşındayım bu sene tanıştım bu dizilerle..biraz geç kaldım kabul:)))
    şuana kadar heart strings secret garden izledim.şimdide the heirs i izliyorum.
    kore dizileri için şu yorumu kullanıyorum.Çekirdek gibiler doysanda izlemeye devam edersin duramazsın.stres atmada birebir kesinlikle katılıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe :) :) katılıyorum sana.. ben morelim, bozulduğunda, işten bıkkınlık gelip bunalıma girdiğimde hemen aklıma kore dizileri geliyor, gerçekten bıkamıyorum, doyamıyorum :) bu arada Play full kiss'i de mutlaka izlemelisin ;)

      Sil
    2. Sıradaki dizim o olsun o zaman😀😀😀

      Sil
  3. bende abartanlardanım.anneme omma babama appa tamam da annemle babam bile birbirine "yobo" diyordu.artık kimden öğrendilerse:))

    YanıtlaSil