25 Aralık 2015 Cuma

Sarella kavanoz süsleme

Sarella kavanoz süsleme

Sarella Kavanozu süsledim ☺️


Herkese kocaman merhabalar, bugün bir değişikliğe gittim ve Sarella kavanoz süsleme yazım için video çektim. İlk videom olduğu için biraz kötü olabilir ☺️ 

İzlemek için tık tık 

Kavanozlarım da gördüğünüz gibi mint yeşili ☺️ Son zamanlarda yaptığım ahşap mutfak aksesuarlarına da uyduğunu düşünüyorum ☺️



Ahşap poşetlik için tık tık

Ahşap fiyonk raf için tık tık

Kavanozları boyadıktan sonra üzerlerine etiketlerini yapıştırdım. Daha sonra Rich su bazlı ahşap vernikle vernikledikten sonra kurumaya bıraktım. Bir saat sonra tekrar vernikledim. İki kat vernik bana uygun geldi ama daha iyi dayanıklı olmasını istiyorsanız bir saat arayla üç kat sürebilirsiniz.

Sarella kavanoz süsleme

Kavanoz süsleme


Kavonoz kapaklarına hasır ip ile bağladım, üzerlerine yaprak ve çiçek kullandım. Tabi bundan sonrası sizin hayal gücünüz ve zevkinize bağlı. İstediğiniz şekilde mutfağınıza göre tasarlayabilirsiniz.

Siz benim kavanoz süslememi nasıl buldunuz? ☺️



Sevgilerle...

Merve'nin evinden...

3 yorum:

  1. Bayıldım harika olmuş

    YanıtlaSil
  2. ay çok güzel olmuş bende evde biriktirip duruyorum:) Hangi boyayla boyadınız akrilik mi ?

    YanıtlaSil