16 Aralık 2015 Çarşamba

Eklips Natural Konjac Cilt Temizleme Süngeri

Eklips Natural Konjac Cilt Temizleme Süngeri

Eklips Natural Konjac Cilt Temizleme Süngeri 

Güzel bir günden herkese merhabalar. Son zamanlarda deneyimlediğim favori cilt bakımı ürünlerinden olan Eklips Natural Konjac Cilt Temizleme Süngeri hakkında biraz konuşacağım ☺️


Sizlerde duymuşssunuzdur belki Konjac süngerlerinin etkisini. Çok methedilen konjac süngeri küçücük olmasına rağmen biraz pahalı. 40 TL gibi bir fiyata sahip olan bu ürüne bu kadar para vermek istemediğimden, Gratis mağazalarınında çıkardığı, Koncaj cilt temizleme süngerini duyunca hemen alıverdim. ☺️ 14.90 TL'ye Yeşil ev beyazı bulunuyordu. İkisinin de arkalarında aynı şeyler yazdığından ben beyaz olanını tercih ettim.

Konjac sünger kimler için uygun?


Süngerin arakasında %100 doğal bitkisel liflerden yapıldığı ve tüm cilt tipleri için uygun olduğu yazıyordu. Mükemmel değil mi ☺️

Konjac süngerinin üzerine temizleme jeli koymadan da cildinizi temizleyebilirsiniz. Zaten paketin içerisinden nemli çıkıyor. Ama ben temizleme jeli ekleyerek köpürtüp, dairesel hareketlerle yüzüme uyguluyorum. Daha sonra süngeri iyice yıkayıp üzerinde bulunan iple asıyorum. Astığınız yerin hava alması gerekir. kesinlikle kapalı bir ortamda kurutmaya çalışmayın. Aksi halde ıslakken bakteri üremesine sebep olur, bu da daha çok zarar verir. 

Eklips Natural Konjac Cilt Temizleme Süngeri

Sünger kuruduktan sonra taş gibi oluyor. Ama suyun altına tuttuğunuzda yumuşuyor. Daha hijyenik olabilmesi için de iki ayda bir değiştirmelisiniz.

Süngerin yan etkileri var mı?


Eklips Natural Konjac Cilt Temizleme Süngeri benim cildimde alerjik reaksiyona veya herhangi bir tahrişe sebep olmadı. Her akşam kullanıyorum ve cildim eskisi kadar yağlanmıyor. Gün içerisindede parlamaya sebep olmamakla beraber cildim daha canlı bir hale geldi.

Son olarak sizlerinde cildinizde yağlanma varsa veya cildinizde temizliği gerçekten hissetmek istiyorsanız. Gratis mağazalarından bu süngeri bulabilirsiniz.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

4 yorum:

  1. güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  2. Bende gerçeğine 40 TL verdim Konjac sünger daha ilk kez kullancağım umarım faydası olur :)

    YanıtlaSil