29 Aralık 2015 Salı

Kawaii Box: Bu kutu sürprizlerle dolu


kawaii box
kawaii box kutu icerigi

Kawaii Box Kutusu


Merhabalar bugün size sevimli mi sevimli çok cici bir kutudan bahsetmek istiyorum. Yabancı Youtube kanallarında ve bloglarında denk geldiğim Kawaii Box o kadar sevimli ki bende hemen başvuruda bulundum.

kawaii box
Kawaii Box kutu icerigi

Kutunun içerisinde neler var?


Bu şirin, sevimli şeyler bana çocukluğumu hatırlattı. İçerisinden her ay farklı şeyler çıkıyor. Anahtarlıklar, not defterleri, farklı kalemler, stickerlar kısaca Kawaii Box kutusu tatlış tatlış şeyler içeriyor ☺️

Kawaii Box
Kawaii Box kutu icerigi


Kore ve Japon dizilerinde bu sevimli şeyler sıkça kullanılıyor. Kawaii Box sitesi de lisanslı ürünleri bir araya getirerek aylık, 18.90$'a her ay size bu ürünlerden gönderiyor. Üyelikten de istediğiniz zaman çıkabiliyorsunuz. 

Sitede;

Herşey orijinal ve lisanslı

Ücretsiz kargo imkanı

Paypal ile güvenli ödeme mevcut.

Sizce'de herşey çok tatlış değil mi ☺️


7 yorum:

  1. Bende istiyorum bu kutudannn :D

    YanıtlaSil
  2. Ucuz aslında, yaa şunların güzelliği, Türkiyedede olsa bayılarak alır koleksiyn yprdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında çok yerde var ama kaliteli mi güvenemiyorum. Bunların da nasıl çıkacağını merakla bekliyorum

      Sil
  3. Bunların aynısının çok daha ucuza alibaba da satıldığını biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aliexpress.com' da aynı şekilde ama şu lisans olayı beni cezbetti heralde, zehirli ürün felandır, boyar maddeler sonuçta pek yakınlaşamadım o sitelere :)

      Sil
    2. Bu satilanlarin bire bir aynısı var. Bunlar lisanli ürün olduğunu mu iddia ediyorlar?

      Sil
    3. Evet öyle diyorlar, ki umarım öyledir, Çünkü bende küçük kuzenime hediye edeceğim :)

      Sil