15 Aralık 2015 Salı

Portakal kabuğunun faydaları

Portakal kabuğunun faydaları

Portakal kabuğunun faydaları


Merhabalar bugünkü yazım çok sevdiğim portakal kabuğu hakkında olacak, malum kış geldi☺️ Vitamin deposu portakal kabuğu ile yaptığım sağlık ve güzellik adına deneyimlerimi de sizlerle paylaşmanın mutluluğunu yaşıyorum ☺️ 




Bu tarz faydalı yazılar yazmak, faydalı olmak benim çok hoşuma gidiyor. Grafikerim ama edindiğim sayısız tecrübeyi blog ortamında paylaşmak bana ayrı keyif veriyor.

Gelelim portakal kabuğunun faydalarına


Portakal kabuğu çayı

Portakal kabuğu çok iyi bir yağ yakıcı ve antioksidan özelliği olduğundan kilo vermek için çok idealdir. Ben her gün portakal kabuğu çayı içiyorum ve büyük faydasını gördüm, size gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum.

Çay tarifi:

Kurutmuş olduğunuz bir yemek kaşığı portakal kabuğunu 4 su bardağı su ile birlikte 5 dakika kadar kaynatın ve demlenmesini bekledikten sonra, süzün. Balla tatlandırabilir, tarçın da ekleyebilirsiniz.

Ayrıca rondodan portakal kabuklarını geçirebilir püre halinde de tüketebilirsiniz.

Portakal kabuğu ile diş beyazlatma


Kabuğu çok iyi beyazlatıcı olduğundan, dişlerinizdeki lekeleri çok güzel temizliyor. İçerisindeki beyaz kısmı ile dişlerinizi ovun ve 2 dakika bekledikten sonra durulayın. Düzenli kullandıktan sonra farkı görebilirsiniz.

Son olarak bağırsak hareketlerinide düzenlediğinden, sindirim için mükemmel bir besindir. Size diyeceğim, bu kış günlerinde bol bol kurutun ve depo edinin. Sağlığınızı asla ihmal etmeyin.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

1 yorum:

  1. Portakal, limon, greyfurt gibi turunçgillerin kokusu; insanı rahatlatır, stresi azaltır, insana canlılık ve neşe verir.

    Stresi Azaltan ve Mutluluk Veren 6 Koku: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/stresi-azaltan-ve-mutluluk-veren-6-koku/

    YanıtlaSil