28 Aralık 2016 Çarşamba

Çeyiz alışverişi | Madame Coco alışverişim

Madame Coco alışverişim
Madame Coco alışverişim

Merhabalar çeyiz hazırlığı bende tam gaz devam ederken indirimleri de kaçırmıyorum tabi. Al al bitmiyor öyle bi çeyiz listesi ki aylardır alıyorum 😏

Dün Madame Coco'ya gittim bir kaç eksik daha aldım. Biliyorsunuz tüm ürünlerde English Home da dahil kampanya yaptı ve %50 indirim başlattılar. English Home'dan iki gün önce aldım ama onların fotoğraflarını çekmeyi unuttuğum için kolideler 😐Aldığım her şeyi paylaşmıyorum sadece çok çok indirimli olanları paylaşıyorum ki beğenirseniz bu fırsatı kaçırmayın diye.


Gelelim aldıklarıma. Normalde Madame Coco ürünleri çok hoşuma gitmiyor.  English Home daha çok kendine çekiyor. Ama Madame Coco uygun fiyatlı olduğundan daha kalabalık.

Madame Coco alışverişim
Madame Coco alışverişim

İlki gördüğünüz yeşil vazolarda bir alana bir bedava kampanyası vardı, 14TL'ye çok güzel vazo. Diğeri de annemin oldu.

Çiçekli su şişeleri ise inanılmaz uygun fiyata benim oldu. Onlar %50 indirimli olarak tanesi 4TL'ye geldi. İhtiyacı olanlar kaçırmasın bence 😋

İki mavi plastik ise çok amaçlı limon saklama felan renginden dolayı beğenip aldığım ürünler 3TL idi ama 1.50 gibi fiyata düştü :)

Madame Coco alışverişim
Madame Coco alışverişim

Son olarak çerçeve fotoğrafta kötü çıkmış akşam çektiğimden dolayı. O ise 10TL'ye benim oldu 😍

Yine karlı bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum. Ayrıca Madame Coco'ya çok güzel sürahi takımı gelmişti. Cam kalitesi harika dün sonuncuyu bir müşteri kaptığı için alamadım. Alırsam onu da mutlaka paylaşırım. Dehteş şık ve güzel😌

Benim Madame Coco alışverişim bu kadardı. Alışveriş yazılarını okumayı sevdiğim için size ilham olsun istedim. Çok uygun fiyatlı ürünler var çıkın çıkın gidin 😊😊

Diğer Madame Coco alışveriş yazılarımdan bazıları: 


Sevgilerle...
Merve'nin evinden



19 yorum:

  1. Nasıl keyifli değil mi çeyiz alışverişi :) En sevdiğimdiiii bir zamanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım çok keyifli bu zamanların değerini bilmek lazım aldıkça mutlu oluyorum :)

      Sil
  2. Merve'm ne kadar alırsan al, eksikler bitmeyecek :) Benim bir çeyizim vardı, görsen şoka girersin. Nişanlıyken de aldık, bir seneyi geçti evleneli, hala eksik var :D Güzel günler bunlar, güzel telaşlar... Ancak, tamamlanmadı, yetişemedim diye sakın kendini üzme çünkü cidden bitmiyorlar :D Önemli olan sağlık, huzur, seçtiklerinin içine sinmesi... Bu arada o mavi plastiklere bayıldım. Hepsini güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) blanamm bende de öyle dağ gibi oldular hala eksik var .. dediğin gibi alırsam alayım eksik hiç bitmiyor. Kesinlikle canım bir de bende illa içime sincek o yüzden ince eliyorum hepsini.. son zamanlarda boşlicam heralde :)

      Sil
  3. en keyifli zamanlar :) hepsini ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin Allahım ..

    YanıtlaSil
  4. param olsa gidip bir sürü şey alıcam ama para yok :( Listede de eksik çok var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım eksikler bitmiyor.. bu tür indirimleri değerlendir mutlaka ayy maaşım hep bunlara gidiyor :P

      Sil
  5. Allah kesene bereket versin mervecim ama çok kasma, eksikler bitmiyor, genel olanları al gerisini salla =))
    Şu şişeler gözümüzde kalmıştı :P
    Güle güle, keyifle kullan inş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim fenocumm :) aynen al al bitmiyor ne aldığımı bile unutuyorum bazen :)) aminn canımmm :*

      Sil
  6. güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  7. O eksikler evlenince de bitmiyor ne yazık ki... Hayırlısı olsun... Güzrl cicilerini iyi günlerde kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bitmicek gibi görünüyor, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Ahhhh o ne bitmez bir çeyiz alışverişi dönemidir öyle bilmez miyim? Yaşadık geçti gitti.Ama yine de çok kaptırma kendini.Bol bol ev hediyesi de gelecek nasıl olsa :)

    YanıtlaSil
  9. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  10. Çok uyguna çok güzel şeyler almışsın! Şişeler süper :)
    Allah keyifle kullanmayı nasip etsin tatlı kız ❤️

    YanıtlaSil