16 Temmuz 2017 Pazar

Kızarıklık sorunu olanlar için Solante tele-rubor güneş kremi

Kızarıklık sorunu olanlar için Solante tele-rubor güneş kremi
Kızarıklık sorunu olanlar için Solante tele-rubor güneş kremi
Solante İsviçre'li ilaç ve dermokozmetik firmaya ait bir ürün. Cilt sorunlarına karşı farklı farklı güneş kremi üretmişler. Bende daha önce kullandığım bu ürünün tinted olanı vardı. Ondanda çok memnun kalmıştım. Okumak isterseniz: Solante Acnes Tinted


Diğer serileri ise:
Solante Tele-Rubor: Rozacea karşıtı, kızarıklık hassas ciltler için
Solante Pigmenta: Güneş lekeleri için
Solante Acnes: Akneye meyilli ciltler için ideal
Solante Immuna: Cilt kanseri için
Solante Irrita: Tahrişlere karşı
Solante Antiox: Yaşlanma karşıtı
Kızarıklık sorunu olanlar için Solante tele-rubor güneş kremi
Kızarıklık sorunu olanlar için Solante tele-rubor güneş kremi
Ciltte kızarıklık ve kılcal damar sorununuz varsa tele-rubor tam size göre. Aynı zamanda yüksek nem oranıyla yaşlanmaya karşı da savaşıyor. Liposome teknolojisi ile SPF 50+ özelliği ile en geniş güneş koruması özelliğine sahip. En bilindik özellikleri bunlar. 

Solante güneş kreminin yapısına gelecek olursak yoğun yapıya sahip. Az bir miktar sürmeniz sebebiyle oldukça bereketli. Sürmeyi çok kaçırsanız bile hızlı emilimi ile çabucak emiliyor. İlk sürdüğümde yağlı bir his veriyor ama kısa sürede emilerek birçok güneş kremi gibi ciltte yapış yapış kalmıyor. Tinted olanı kızarıkları kapatmada çok etkili.
Kısa olarak size Solante tele-rubor güneş kremi özelliklerini anlattım. Umarım sizde memnun kalırsınız. 
Sevgilerle..
Merve'nin evinden


9 yorum:

  1. Annemin de yüzünde roza var, o da bunu kullanıyor ve çok memnun ^^

    YanıtlaSil
  2. Sadece su bazlı kullanabiliyorum ben :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel açıklamışsın kuzum :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Thanks for subscribing to my blog.
    Now I'm following you ^^
    Maris

    YanıtlaSil
  6. güzelmiş bu hamiltonu da denemenizi tavsiye ederim :)

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
  7. Benim cildim çok kuru hassas roza var kilcal damarlar belirgin bu urunu kullaniyorum fakat cildim cok kuru oldugu icin emilimi zor oluyo benim icin tinded olanimi uygun acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farkları nelerdir tinded olanı ile acaba çünkü babamin cildi aynı sizin gibi ve kuru almak istiyordum sorayıum dedim

      Sil
  8. Solante tele rubor camuflage yi aldim ama kkkusu cok kötü normal mi bu

    YanıtlaSil