22 Şubat 2016 Pazartesi

Ahşap rulo havluluk boyama

Ahşap rulo havluluk boyama
Ahşap rulo havluluk 

Boyama faaliyetlerine tüm hızla devam ederken, sıradaki yazım
ahşap havluluk boyama

Ahşap boyama sevdiğim, beynimi boşalttığım aktiviteler arasına girince, şu sıralar her boş vaktimde durmadan boyuyorum bir şeyler. Yakında her yeri boyayıp rahatlayacağım :)

Daha bir çok şey yaptım orta sehpa felanda boyadım, onlarda gelecek inşallah :) Evet internette, instagram'da sık sık gördüğümüz bu ahşap havluluk nasıl boyanır? sorusuna cevaben bu yazıyı hazırladım. Fikir olabilir, Sizde evinizde rahatlıkla yapabilirsiniz.

Ahşap rulo havluluk boyama
Ahşap rulo havluluk 

Ahşap rulo havluluk nasıl boyanır?


Öncelikle ahşapçıdan aldığımız ham ahşap havluluğa ilk katımızı yani astar boyamızı atıyoruz. Kuruyan boyamızı zımparalayarak pürüzsüz olmasını sağlıyoruz. Daha sonra ikinci kat boyamızı sürüp burada bitiriyoruz. Kuruduktan sonra üzerini vernikleyebilirsiniz, silmeye uygun olsun diye. Ya da tek renk kullanmak istemiyorsanız, üzerine benim yaptığım gibi hazır desenli peçetelerle istediğiniz şekilde dekupaj tutkalı yardımı ile yapıştırabilirsiniz. Daha sonra vernik atıp bitirebilirsiniz.
Ahşap rulo havluluk boyama
Ahşap rulo havluluk 

Hepsi bu kadar, bitirdiğiniz ahşap havluluğu mutfakta istediğiniz yere asarak kullanabilir, ya da tezgah üstünde de tutabilirsiniz.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

26 yorum:

  1. çok güzel mervecim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ya harika bende başlayacam yakında bu hobiye eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde kullan mervemmm

    YanıtlaSil
  4. Rengiyle tasarımıyla son derece güzell emeklerine sağlık maşallah cnm.

    YanıtlaSil
  5. Bizim çeyizler pembeden yana mı ne olucak bebeğim ne dersin :)) döktürmüşsün

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bilemedim şimdi :) ama pembe ve mint yeşili olacak mutfak sanırım :)

      Sil
  6. Çok güzel görünüyor. Dekupaj tekniği çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, evet hayal gücüyle çok güzel şeyler çıkabiliyor ortaya ;)

      Sil
  7. Lovely post.
    I am your 158 member, I am following you via GFC, hopw you will follow back =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş, ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş bank havluluğun ellerine sağlık Merve'cim :)

    YanıtlaSil
  10. Çok yeteneklisin çok beğeniyorum yaptıklarını :) Sana Merve diye hitap edebilirim değil mi? :)

    YanıtlaSil
  11. Renklerin seçimi dekupaj için peçeten çok hoş. Bu tarz uygulamaları çok okuyorum ama hala cesaret edemedim. Uygulamana bayıldım eline sağlık. İçimi açtı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim dikiş konusunda mesafeli duruşum gibi olmuş :) bir başlayınca devamı geliyor ;) ilk diktiğim etekten sonra cesaretlenmiştim :)

      Sil
  12. Ellerinize sağlık güzel olmus:) bu boyaların fiyatlarinida yazarsanız bir dahaki paylasimda daha iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyalar 5-6 TL civarında değişiyor, yazacağım, teşekkür ederim ;)

      Sil