10 Temmuz 2019 Çarşamba

Aktif sivilceler için Bioderma Sebium Global

Aktif sivilceler için Bioderma Sebium Global
Aktif sivilceler için Bioderma Sebium Global
Merhabalar, bugün size çok ama çok memnun kaldığım bittikçe aldığım 30 ml olması sebebiyle beni üzen, keşke daha büyük boyutta aynı fiyata olsa dedirten bir üründen bahsedeceğim. Ürünümüzün adı Bioderma Sebium Global.


Bu kremi 1 yıldır ara ara kullanıyorum. Yağlı ciltler için cilt pürüzlerine karşı üretilmiş bir ürün. Aktif sivilceler, siyah noktalar ve ciltteki pürüzlere çok iyi geliyor. Siyah noktalar bu kremi kullandığım sürece geçiyor. Ama yağ dengemi sağlamadığım zamanlarda tekrar geri geliyor. 

İçeriğinde limonda da bulunan ama yüksek oranda olan sitrik asit var. Sivilcelere çok iyi gelen Zinc gluconate barındırıyor.

Tüm yüzüme sürdüğümde yanma yapıyor. Bu yüzden sorunlu bölgelerime sürüyorum örneğin siyah noktam tek tük ve çıkan sivilceme sürdüğümde ertesi güne inanılmaz şekilde sivilcem etkisini kaybediyor. 

Gözenekli bölgelerimede sürüyorum. Mesela burun kenarlarımda hafif var. 1 ayda etkisini gösterdi. 1 sene kullanmamım sebebi ara sıra çıkan sivilcelerime sürüyorum. 

Gözenek problemi yaşıyorsanız, muhtemel yağlı bir cildiniz var. Çünkü gözenekler fazla yağı atmak için büyür. Cildimize dikkat ettiğimizde yağ üretimini kontrol altında tutabildiğimizde ise toparlanıp küçülürler. Bioderma Sebium Global 'ın içinde de salisilik asit bulunduğundan gözenekleri küçültücü etkisi var.

Çok hassas ve kuru ciltler tüm yüze kesinlikle sürmemeli ama bölgesel olarak kullanabilirler. Yağlı ve hassas cilde sahip olmayanlar tüm yüze sürebilir. Bende tüm yüze sürdüğümde yanma yaptığı için bölgesel olarak kullanıyorum.

Fiyatına gelecek olursak, 85TL'ye eczaneden almıştım. Şu sıralar fiyatı biraz daha arttı. 

Bioderma Sebium Global bende bu etkileri gösterdi. Etkiler kişiden kişiye değişiklik gösterebilir. Çok memnunum ve bittikçe de alıyorum. 

Sevgilerle...

Merve'nin evinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder