15 Temmuz 2019 Pazartesi

Uygun fiyatlı fondöten arayanlar Rimmel london lasting finish




Merhaba Rimmel london markasının lasting finish 103 numara rengiyle başlıyorum bugünün yazısına.

bu fondöten 25 saat kalıcılık vaadediyor. Çoğumuz aklımızı yemediysek bu kadar saat yüzde tutmak istemez.  Çok yağlı ve çok kuru cildiniz yoksa size uygun olabilir. Benim karma cildimde harika duruyor. Kalıcılığı ve kapatıcılığı ideal. Bundan önce devamlı olarak çok kapatıcılığı olmadığı ve gündelik hayatta benim için yeterli olan true Match kullanıyordum. Rimmel London diğerine göre daha kapatıcı ve daha uzun süre dayanıyor kesinlikle. Bozulmadan da akşama kadar sabit duruyor. Bu özelliğini gerçekten sevdim. 


Bu fondötenin kırmızı ve beyaz kapaklısı var. Arasında kırmızı kapaklısının içinde cilt onarıcı serum var. Fondötenden büyük vaatler beklemiyordum tabiki ben yinede kırmızı olanı tercih ettim. 

Kapatıcılığı iyi demiştim. Bitişinde parlaklık var. Bu yüzden sürdükten sonra pudra geçiyorum üzerinden. Cildi çok sağlıklı ve parlak gösteriyor. Normal mesafeden baktığınızda yüzde çok doğal duruyor. Ama yakından öyle değil. Asla kusma ve kaşıntı yapmadı. Kırmızı kapaklı beyaza göre daha kapatıcılığı yüksek. Watsons'a gittiğimde beyaz kapaklı olanı deneyeceğim. 

Rimmel london lasting finish 103 numara sonuç olarak fiyat ve performans açısından oldukça iyi.

Sevgilerle...

Merve'nin evinden...

1 yorum: