13 Ocak 2021 Çarşamba

Çocuk odası için sticker tavsiyesi


Çocuk odası sticker

Merhaba bu sayfada beğendiğim ve beğenmediğim ürünler hakkında yazı yazarak size de fikir veriyorum. Bugün Asya Nur'un odasına alıp memnun kaldığım sticker dan bahsedeceğim. 


Biz Asya'ya yeni yeni oda yapmaya başladık. Bugüne kadar hep bizim pdada yattı hala yatıyor kardeşi ile beraber. Yani yatak odamızda iki beşik var :) Asya doğduğundan beri geceleri çok sık uyandığından hiç ayırmayı düşünmedik. Hala çok sık uyanıyor. Erva'da uyanıyor. Yani sabahlara kadar devamlı yat kalk yapıyorum. Asya ne zaman ayrılır yanımızdan bilemiyorum. Biz güvenli bağlanma olayını baya aştık sanırım. :) kimileri hemen odasını ayırır, kimileri bağlanma adına 2 yaşına hatta 4 diyenler de var anne yanında yatsın der. Bizde karar verici durumda olan Asya :) Bakalım kendini ne zaman hazır hissedecek.

Çocuk odası sticker

Kızımın odasını gri renge boyamıştık seveceği karakterlerden de sticker seçmeye karar verdim. Instagram sayfalarından, e ticaret sitelerinden baktıktan sonra, Trendyol üzerinden Sim tasarım sayfasında seçip beğendim. O kadar çok seçenek vardı ki çocuk odası için baya kararsız kaldım. Bir de içimde stickerın istediğim gibi canlı gelip gelmemesi şüphesi vardı. Baskı konusunda da baya tereddütlerim olduğundan neyse ki bir tane beğenip sipariş verdim. Yaklaşık 40 TL gibi fiyata. Aslında boydan boya duvar kağıdı istiyordum ama önce denemek istedim. Trendyol'da zaten beğenmediğimiz ürünü iade edebildiğimizden dolayı almaya karar verdim. Kargo baya geç geldi 10 günü geçti. Hatta Trendyol bu yüzden cüzdanıma para dahi attı. Ama değdi diyebilirim. Renkleri çok güzel ve canlı. Odaya çok farklı hava kattı. Sizde ister evinize ister çocuk odalarına bu sticker dan alabilirsiniz. Sizin için link bırakacağım. 

Çocuk odası sticker

Çocuk odası sticker ile tamamlandığında bence daha güzel oluyor. Zaten şu oralar oldukça moda. 

Sevgilerle...

Merve'nin evinden



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder