30 Ocak 2021 Cumartesi

Aydınlatıcı C vitaminli dermoskin be bright tonik

 

Dermoskin aydınlatıcı tonik

Merhaba bugün size en sevdiğim tonik olan dermoskin be bright tonikten bahsedeceğim.

Yaklaşık 1 buçuk aydır kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Şuan bitmek üzere ve kesinlikle devam edeceğim. 

Be bright aydınlatıcı tonik tüm cilt tipleri için uygun. Cilt renk tonunun düzenlenmesinde, cildin aydınlık görünümü için kullanılıyor. Ayrıca nemlendirici krem kullanacaksanız sonrasında emilmesinde çok etkili. Cildi daha iyi temizlemede ve PH dengesini ayarlamada da çok etkili. İçeriğinde parfüm ve alkol yok. Su bazlı tonik.

  • Niacinamide: Dermoskin aydınlatıcı tonik içerisinde en önemli bana göre Niacinamide olması. Bu ciltte var olan lekelerin açılmasında, cildin nemlenmesinde, kırışıklıkların ve ince çizgilerin azalmasında bakım yapar. 
  • Vitamin C: bulunuyor. Biliyorsunuz vitamin C güçlü bir antioksidan. Bu yüzden cilt lekelerine karşı bakım yapar. 

  • Glycyrrhiza Glabra Root Extract: bu madde leke oluşumunu baskılar cilt nemlenmesine yardımcı olur.
  • Panthenol: cildi nemlendirme, kızarıklık oluşmasını engelleme ve cilt yatıştırma özelliği vardır. 
  • Hyaluronic Acid: bu madde cildin çok yüksek nem tutamasını sağlar ve beraberinde kullanılacak maddelerin emilmesinde etkilidir.

İçeriği işte böyle tatmin edici bir tonik. Gerçekten cildi aydınlatıyor ve yumuşacık yapıyor. Sonrasında nemlendirici kremimle tamamlıyorum. 

Sabah ve akşam olmak üzere pamuk yardımıyla yüzüme sürüyorum. Cildim kuruduktan sonra ise nemlendirici kremimi sürüyorum. 

Bu tonikten önce bir sürü farklı tonik kullandım. İçeriği temiz ve etkili olarak en iyi bu toniği gördüm. Kimi alkollüydü cildi tahriş etti. Kiminde fazlasıyla kimyasal vardı. Ambalaj ve içeriğe çok dikkat etmek lazım. Ambalajı görsel olarak kast etmiyorum. Mesela üzerinde parfüm yoktur diyor, fakat arkaya içeriğine baktığımızda parfümü görebiliyoruz. Eskiden bu kadar çok dikkat edilmezdi. Şimdilerde firmalar daha çok doğal veya kimyasalı az ürünler üretiyor. Bu yüzden araştırmak ve cildimiz için en doğru ürünü almak lazım. Bana kalırsa toniği cilt bakımınızdan eksik etmeyin. Gözeneklerde, ince kırışıklarda, cildin nem tutmasında tonik çok etkili. 

Bir buçuk aydır dermoskin be bright aydınlaıcı tonik cildimde aydınlanma sağladı. Farkedilir derecede olduğu için daha yine bu tonikle bakımıma devam edeceğim. Tonikten sonra kullandığım nemlendirici kremimi de bir sonraki yazımda detaylı bir şekilde anlatırım.  Dermoskin ürünlerini çok beğeniyorum arbutin kompleks ve diğer ürünlerinin içeriğide harika. Bu ürünü eczaneden 62TL'ye aldım. 200ml kullanışlı şişesi var. Annemelere kalmaya gittiğimde rahatlıkla yanımda götürebiliyorum.

Dermoskin be brigt aydınlatıcı tonik hakkındaki yorumum bu kadardı. Dediğim gibi devam edeceğim bir ürün.

Sevgilerle...

Merve'nin evinden


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder