27 Ocak 2021 Çarşamba

Lekeli ciltler sevecek-Bioderma leke serisinden Pigmentbio Daily Care Spf 50+ 

Bioderma lekeli ciltler için nemlendirici

 Lekeli ciltler için nemlendirici

Herkese merhaba bu sene inşallah çokça yazı yazmayı düşünüyorum. Bugün Bioderma'nın leke serisinden Bioderma Pigmentbio Daily Care Spf 50+  gündüz bakım kremini inceleyeceğim. 

Gündüz bakım kremi diyorum çünkü öyle. Yüksek güneş koruması içeren bir krem.

Biliyorsunuz güneş kremi olmazsa olmazımız artık. Yaz kış devamlı sürürüyoruz. Ben önceden güneş kremine bu kadar dikkat etmiyordum. Taki güneş yüzünden çıkan küçük çillerim oluşana kadar. 

Yağlıya dönük cildiniz var ise Bioderma pigmentbio Daily Care kullanabilirsiniz. Bu ürün leke oluşumuna karşı antioksidanlar içeriyor. Kuru ciltler kullanamaz diye bir kaaide yok sizde kullanabilirsiniz.

Bioderma pigmentbio daily care ciltte lekeye neden olan etkenleri azaltıyor ve cildin doğal ışıltısını geri kazandırmayı vaadediyor. 

Peki vaadettiklerini karşıladı mı? Derseniz; eski lekelerimde pek bi fark olmadı ama cildim inanılmaz aydınlık ve sağlıklı görünüyor. Kullanmaya başladığımdan beri yeni leke oluşumu da yaşamadım. Yağlı bir his bırakmıyor. Sürdükten 3 veya 5 dakika sonra makyajımı yapıyorum çok güzel makyaj tutuyor.

İçeriğine baktığımızda;

Meyan kökü özü bulunuyor. Cilt rengi açmada etkili.

Niacinamide (B3 Vitamini)leke konusunda ürün içeriğine baktığızda gözünüz mutlaka aramalı. Niacinamide nedir diye sorarsanız; leke açıcı, cilt rengini dengeleyici, ince çizgiler ve yaşlanma belirtilerini azaltıcı etkiye sabip bir madde. Ayrıca cilt bariyerini de korumada, güçlendirmede etkili
Azelaic Acid, antioksidandır. Cildi igileştirmede çok etkili.
Ascorbyl Glucoside; Cilt tonunda eşitleme ve aydınlatmada etkili
Azelaic Acid, cilt dokusunu iyileştirme ve leke görünümünü azaltmada etkili.

Bunların dışında yaşlanma karşıtı olarak ta E vitamini bulunuyor. İçeriğì çok güzel bir ürün. Leke sorununa karşı   ürün kullanırken mutlaka en az 2-3 ay kullanmaya dikkat edin. 1 ay kullanıp yok bu ürün bana olmadı, bir işe yaramadı demek doğru olmaz. Nasıl bir anda lekeler çıkmıyor ise tedavisi de zaman ve sabır gerektiriyor. Kendinize bir diüzen oturtmanız o düzennüzerinden devamlı bakımınızı yapmanız gerekmektedir.  

Leke konusunda ben size yeşil çay da öneririm düzenli içmeye devam ettiğinizde leke oluşumunu engelliyor.

Bioderma Pigmentbio Daily Care Spf 50+ 40 ml boyutunda internette ve eczanelerde satılıyor. Ben eczaneden aldım. Güneş kremi gibi yoğun sürmeniz gerekmediğinden uzun süre sizi idare edebilir.

Sevgilerle..
Merve'nin evinden


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder