13 Ağustos 2021 Cuma

Hamilelikte çatlaklar için Bio-Oil cilt bakım yağı incelemesi

 
Hamilelikte çatlaklar için Bio-Oil cilt bakım yağı incelemesi


Merhaba bugün size hamilelik dönemimde kullandığım Bio-Oil cilt bakım yağı incelemesi paylaşacağım.


Yerli ve yabancı herkesin gözdesi haline gelen bu yağ bir zamanlar yok sattı. Bende 2. bebeğime hamileyken denemek istedim. Asya'da farklı doğal yağlar kullanmıştım gerçekten faydası olmuştu. 

Hamileliğin en başından itibaren bu tarz yağları kullanmalısınız. Tabi gebelere zararı olmayan çatlak yağlarını. Bio Oil cilt çatlakları, hem de lekeler için üretilmiş bir yağ. Ben de minik bir iki çilim oluşmuştu onlar için denedim ama bana göre değilmiş. Çünkü yağ bezesi yapıyor. Çok yağlı bir yapıda olduğu için ben yüz için uygun bulmuyorum. Bazılarının gazına geldim diyelim. 

Benim asıl kullanım amacım hamilelikte çatlak oluşumunu engellemek için. Memnun kaldın mı derseniz başından sonuna kadar önceleri günde bir kez son aylarda günde iki kez kullandım bir ya da iki çatlakla atlattım. Herkes ikincide daha çok çatlak olacağını söylüyordu. Sonrasında da kullanmaya devam edince çatlak kalmadı. Çatlaklar biliyorsunuz önce kırmızı oluyor, bu haliyle müdahale ederseniz önüne geçebilirsiniz. Şayet beyazlaşmış artık yerleşmiş çatlağınız var ise bana göre kremler, yağlar asla fayda etmeyecektir. Önlemi en başında almak lazım. Düzenli cildi nemlendirmek, yağlamak gerçekten çatlakların oluşumunu engelliyor. Yapısı sizi rahatsız edecek kadar yağlı değil. Kokusu bana kötü gelmedi. 

Ciltteki yara izlerinede iyi geldiği yazıyor. Dediğim gibi yaranızın üzerinden seneler geçmediyse şans verebilirsiniz. 

Bio Oil'i Gratis, Watsons gibi yerlerden veya birçok internet sitesinden bulabilirsiniz. Tam hatırlamıyorum ama ben 40 küsür fiyata almıştım.

Hamilelikte çatlakla için Bio-Oil cilt bakım yağı incelemesi bu kadardı. Sorularınız varsa alttaki kutucuğa yazabilirsiniz.
Sevgilerle...
Merve'nin evinden...
Sevgilerle...
Merve'nin evinden..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder