16 Ağustos 2021 Pazartesi

Ziaja sensitive cream face and body kremli yüz yıkama jeli


Ziaja sensitive cream face and body kremli yüz yıkama jeli

Merhaba bugün size indirimde mutlaka almanız gereken bir üründen bahsedeceğim.

Ziaja ürünleri hayvansal içerik bulundurmayan vegan ürünler. Kendi internet satış sitesi mevcut. 

 Ziaja yüz ve vücut yıkama jeli içinde sabun, parfüm ve haraben bulundurmuyor. O kadar çok beğendim ki sert temizleyicileri, gereksiz buluyorum. Benim gibi hassas veya kuru ve sert bir cilde sahipseniz şans verebilirsiniz. 

Cildimi temizlerken o kadar nazik ki kremli olmasını bu yüzden sevdim. Asla kurutmuyor, yumuşacık yapıyor. Vaatleri arasında da zaten cildin pürüzsüzlüğünü ve yumuşaklığını geri kazandıracağı yazıyor. Cildin aşırı kurumasını da engellemeye yardımcı oluyor. Tabi sonrasında çok kuru cildiniz varsa nemlendirmelisiniz. Nemlendirmek her zaman gerekli. 

Ziaja sensitive cream face and body içeriği: Provitamin B5, Koko glikozit, Laktik asit, Ksantan sakızı. İçerik yalnızca gerekli bileşenlerden oluşuyor. Bu temizleme jeli hem yüz hem de vücut için. İsterseniz banyo sırasında da kullanabilirsiniz. Ben sadece yüz için kullanıyorum. Büyük boy şişesi baya uzun gidiyor. Kapağının kolay kilitlenmesi yatılı gittiğim yerlerde benimle gelmesine sebep :)

Aslında bir yüz temizleme jeli hakkında ne kadar yorum yazabilirim bilmiyorum ama kısaca içerik az ama etkili ürün. Watsons indiriminden 35TL'ye bulabilirsiniz. Normal fiyatı 60TL 400ml pilastik şişesinde satılıyor. 


Ziaja sensitive cream face and body kremli yüz yıkama jeli hakkında yorumlarım bu kadar. Aklınıza takılan konuları alttaki kutucuğa yazarak benimle paylaşabilirsiniz. 

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder