10 Kasım 2022 Perşembe

Güneş alerjisi artık kalmadı. Güneşe çıkarak yendim



 Yaz kış sürekli güneş kremi kullanan ben bu yazıyı yazmasam olmaz. Bu alışkanlık bende lise çağımda edindi. Sürekli kullanmaya çalışırım ki hassas cildim kızarmasın. 

Hassas cildimin yanında güneş alerjisi olan biriydim ben. Bu alerji lise de ünv sınavına hazırlanırken dersane ev olarak geçtiği için güneş yüzü görememiştim. Bu dönemde oluştu. Artık sebebi bu yüzden mi pek emin değilim.

Hassas ciltli biriyim ve güneş alerjim vardı. Güneşe çıktığımda yüzüm kolum güneşi neresi görüyorsa hemen su toplar kaşınırdı. Dı diyorum çünkü artık öyle bir sorunun yok Allah’a çok şükür. Ayşegül Çoruhlu isimli doktoru biliyor musunuz bilmiyorum ama instagramdan mutlaka takip edip YouTube dan da videolarını izleyin derim. Bir yazısında güneş alerjisini güneşe çıkarak yenebilirsiniz demişti. Ben de bu sene çocuklarla her gün dışarı çıktım azar azar sonra zaman uzadı dışarda kaldığım saatler. Bir baktım ki güneş kremi sürmediğim bileklerim artık kabarmamış yüzüm ise hassaslaşmamış. İnanın öyle mutlu oldum ki artık güneş alerjim yok. Artık güneş gören yerlerim kabarıp su toplamıyor. Bunu yaşayan bilir ki nasıl kaşınır eve girdiğimizde. Sizinde güneş alerjiniz varsa mutlaka ama mutlaka güneşe çıkın. Saatleri artırarak dışarda kalmayı deneyin.  Mutlaka geçecektir.

I

Sevgilerle

Merve’nin evinden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder