14 Ağustos 2016 Pazar

Wet n Wild Cover All Concealer Palette yorumu



Wet n Wild Cover All Concealer Palette yorumu
Wet n Wild Cover All Concealer Palette yorumu
Bir süredir çok övgüsünü duyduğum  Wet n Wild Cover All Concealer Palette arıyordum. Gratis indirim zamanlardında maalesef bulunmadığı için bende indirimsiz halde alıverdim.

Dediğim gibi çok övgü alan bu paletin kullanıcıları bir hayli fazla. Çok işlevsel özellikleri ise; göz altı morluklarını gideriyor, aydınlatıyor, kapatıyor ve kızarık bölgeleri zıt renk ile nötrlüyor.


Wet n Wild Cover All Concealer Palette hijyenik olmayan kutusunda 4 renkten oluşmakta. Bunlar; Yeşil, pembe, ten rengi, ve sedefli beyaz renklerinden oluşuyor. 

(Biraz cimriye kaçarak azcık sürmüşüm, kusura bakmayın :)) ) 


Wet n Wild Cover All Concealer Palette yorumu
Wet n Wild Cover All Concealer Palette yorumu


Wet n Wild Cover All Concealer Palette renkleri;



  • Neutralizes: Yeşil renkte bulunan bu kısım isminden de anlaşılabileceği gibi nötrlüyor. Sivilce izlerini, kırmızı lekeleri, kırmızı damarları kapatmakta gayet başarılı. Hafif bir şekilde sürdükten sonra üzerine bb kreminizi veya fondöteninizi sürerseniz daha iyi sonuç alacaksınız. Ben hafif bir şekilde burun kenarlarıma sürdükten sonra, bir pudra sürerek işi bitiriyorum :)
  • Brightens: Pembe renkli bu kısım daha çok aydınlatıcı görevinde. Kaş altlarınıza, göz pınarlarınıza, sürerek gündelik bir makyajda canlandırabilirsiniz kendinizi. Özellikle kaş altlarında çok güzel duruyor.
  • Highlights: Favori aydınlatıcılarım arasına giren bu renk oldukça doğal duruyor ve aydınlatmak istediğim, örneğin dudak üstü ve elmacık kemiklerinin üzerinde harika duruyor, benden söylemesi ;)
  • Covers: Wet n Wild Cover All Concealer Palette renkleri içerisinde turuncu alt tonlu bu renk müthiş. Biliyorsunuz turuncu alt tonlu renkler morlukları kapatmada daha etkili. Bilgisayar yüzünden arada moraran göz altlarıma uyguladığımda harika bir şekilde yok ediyor. Elimin en çok gittiği 4 renk arasında ilk sırada.

Wet n Wild Cover All Concealer Palette fiyatı indirimsiz 16.90 TL. İndirim zamanlarında bulabilirseniz yarı fiyatına muntazam bir indirimle alabilirsiniz.:)

Wet n Wild ürünleri Gratis mağazalarında satılmaktadır. Günlük olarak kullandığım bu ürün performansı fiyatı ile beklentileri karşılıyor.

Wet n Wild Cover All Concealer Palette kullandınız mı? Nasıl buldunuz?

Sevgilerle...

Merve'nin evinden







43 yorum:

  1. Buon ferragosto Cara Maria, spero che siano feste bellissime!!!
    Ciao e buona serata car amica, con un abbraccio e un sorriso:)
    Tomaso

    YanıtlaSil
  2. Benim bu üründen haberim yokmuş bak. İndirimli rastgelirsem alıyım o vakit :)
    Güle güle kullan Mervecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimdeyken canım erken git ben hiç bulamıyodum :/ en sonunda dayanamadım aldım :)

      Sil
  3. Yok satan ürünlerden. Bende merak etmiyordum aslında ama dediğin gibi bu kadar iyise almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben çok memnunum canım, kesinlikle almalısın morlukları harika kapatıyor bence ;)

      Sil
    2. Lekeleri iyi kapatıyor dimi

      Sil
  4. Kişisel bakım blogları için ne demiştik mimde efendim, Allah razı olsun :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ahah saol eminecimmm :) sendende Allah razı olsunnn :))❤

      Sil
  5. Kullanmadım, ben de olumsuz yorumlara denk geldim hep. Alıp şans verilesi, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa :) kesinlikle canım şans ver eminim seveceksin ;)

      Sil
  6. Hep olumlu yorumlara denk geldim bu ürün hakkında attım hafızaya alacaklar listemde ilk sıralarda yer alıyor :)Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim indirim günlerinde bulursan çok cazip fiyata alabilirsin canım ;)

      Sil
  7. Wet n wild concealer paletini hep çok merak etmişimdir. Ama ulaşamayınca Flormar'ın concealer paletini aldım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onuda denemek istiyorum, bu bitsinde bakalım :)

      Sil
  8. kullanacağımdan değilde sırf merakımdan alıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. ürünün çok güzel işlevleri varmış. Merak ettim doğrusu. :)
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  10. bende böyle rival de young markasının var. Ama bunu da denemek isterim insallah biterse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene canım bence harika bir ürün ünlü markalarla kıyaslanabilir düşüncesindeyim😊

      Sil
  11. bunu kullanmadım henüz ama rival de loop un benzer bir paletinden memnun kalmıştım aydınlatıcı rengi hariç..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun aydınlatıcısıda çok güzel audrey, yani yapay durmuyor harika 😊

      Sil
  12. İndirimsiz fiyatı bile uygunken indirimli olarak şahane bir fiyata alabiliriz o zaman :) Benimde almak istediğim bir üründü :) Yazınızı görüp,okumak ve almak için emin olmak benim için çok iyi oldu :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimdeyken ben bulamıyordum canım, kesinlikle normal fiyatıda çok iyi umarım sende memnun kalırsın😊

      Sil
  13. bu paleti ne zaman görsem elim gidiyor ama corrector kullanmadığım için almıyorum. güzel günlerde kullan canım =) eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende üzerine bi pudrayla makyajı tamamlıyorum canım 😊

      Sil
  14. Bu paletin yapısının çok kalın olduğunu duymuştum Mervecim, o yüzden almamıştım. Keşke daha evvel yazsaydın😌 Elimdekiler bitince aklımda olsun😊😊❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kalın değil canım, cilt ile çok güzel bütünleşiyor. 9 saattir dışardaydım yeni eve geldim. Hala ilk sürdüğüm gibi doğal😊❤️❤️❤️❤️

      Sil
  15. Ürün gözüme çarpıyordu fiyatı da uygunmuş, güzel günlerde kullan canım :*

    YanıtlaSil
  16. Haberim yoktu bu üründen. Çok hoş görünüyor. Güle güle kullan canım :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  17. Bende severek kullanıyorum, dibini gördüm bile bir iki kısmının:) Güle güle kullan dilerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel gerçekten çok sevdiğim ürün oldu 😌

      Sil
  18. Mervecim ne güzel faydalı bilgiler vermişsin. Bilmediğim ne çok şey varmış o yeşil tonları pudranın altına kullanabileceğimi, turuncu tonları morluklarda kullanabileceğimi vs bilmiyordum . Çok teşekkürler. Sizin gibi bilgili bloggerlar oldukça biz bayanlar hiç yaşlanmayız :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😌😌😌 rica ederim canım, ah yaşlılık kaçınılmaz maaleseff😌

      Sil
  19. Bayıla bayıla kullanıyorum ve kısmen dibini gördüm ^^

    YanıtlaSil
  20. Mervecim bu renklere bayıldım ben alıp sağa sola sürüp boyayasım geldi ama ne kadar farklı amaçları varmış meğer...
    Kolunda görünce daha iyi anlaşılıyor ne güzel yapmışsın!
    Hijyenik olmayan ambalaj olayı da ilginçmiş :)

    Sevgillleeerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ani durumlarda çok iyi oluyor, hemen tazelenip çıkılıyor 😌

      Sil
  21. kesinlikle ausecim, hemen tazelenip çıkılıyor, çok yardımcı bi palet 😌

    YanıtlaSil
  22. Ya ben güneş kremimin üstüne uygulamistim beklediğim gibi olmadi ama güneş kremi sürmeden çıkamam ki

    YanıtlaSil