27 Ekim 2016 Perşembe

Cilt lekeleri, çiller için sebi ixir leke kremi kullandım



Merhabalar, çeyiz hazırlıkları, telaşlar, yorgunluklar derken kullandığım ürünleri de yazmaya devam ediyorum :)

Bugün neredeyse 3 aydır devamlı kullandığım ve bitirdiğim sebi ixir leke kremi hakkında yorumlarımı paylaşacağım. 


Öncelikle sorunlarıma gelecek olursak;

Cildimde aslında pek dikkat çekmeyen üç tane çil oluşmuştu. İnsan boş durunca neyle uğraşacağını şaşırıyor tabi. Birde iki üç tane sivilce lekesi..
Yazın güneş koruyucu sürsemde çil çıktı. Bunu gidermek içinde 3 aydır sebi ixir leke kremi kullandım. Leke kremi dedim ama gerçekten daha fazlası..

Sebi ixir leke kremi vaatleri:


Güneş lekeleri, çiller, doğum lekelerine karşı etkili
Kararan bölgeleri beyazlatıyor
50 faktörlü güneş koruma özelliği var
Soymadan, yıpratmadan 4 mevsim kullanılabiliyor
Bu leke kremi, hidrokinon, paraben ve alkol içermiyor
Glikolik asit ve salisilik asit bulunmuyor.
İçerisinde dünya patentli hücre yenileyici bileşen bulunuyor
İçinde dünya patentli sebi su ve sebi yağ bulunuyor.

İçindekiler:  Aqua, Sebi Su*Sebi Yağ* Benzophenon-3, OctylMetylCinnemate,Caprylıc/CaprıcTrıglycerıde, ZincOxide,OctylPalmitate,GlycerylStearate; Cetearylalcohol;StearicAcid;SodyumLauroylGlutamate, Glycerin, CetylStearylalcohol, Octocrylene, ButylMethoxydıbenzoylmethane, Avobenzone,
Ceteareth25,GlycerolMonostearate, Polysorbate20, Allantoin,AloeVeraExtract,CetrimoniumChloride Cetac, D-Panthenol,TocoferolAcetate,Titaniumdioxide, Fenoxietanol


İçinde bulunanlar bunlardı..

Şimdi ise benim sebi ixir yorumlarıma gelelim


Kremi ilk kullanmaya başladığımda dikkatimi ilk çeken burun kenarlarındaki gözeneklerin kapanması ve cildin pürüzsüzleşmesi. Hiç bir üründe bu kadar çabuk etki görmemiştim
3 ay sonrasında cildimde sivilce lekesi kalmadı
Çillerim tamamen gitmese de renkleri görülmeyecek kadar açıldı. Bir kutu daha başlasam gidecek gibi duruyor
Birde göz altlarımda hafif morluklar vardı kaybolmaz dediğim kısımlar..onlarda baya kayboldular. Tabi tam gün bilgisayar başında çalıştığımda geri geliyorlar.

Sonuç olarak güneş lekesi olanlar veya çillerinden müzdarip kişilere önerebileceğim içeriğini iyi gördüğüm ürün. Ben memnun kaldım umarım siz de memnun kalırsınız. Diğer Sebi ürünlerini de denemeyi iple çekiyorum..

Sebi ixir eczanelerde satılıyor. Bulamayanlar sebi leke kremi sayfasından bulabilirler. 
Fiyat:50TL

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...

29 yorum:

  1. aklıma yazdım bunu, özellikle yaz sonu bu lekelerden çok müzdarip oluyorum... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle canım sebi ile çözüm buldum :)

      Sil
  2. Gercekten cok sasırdım bu tarz iddalı vaatleri olan kremler genelde basarısız olabılıyor.Elinize sağlık cok faydalı bir yazı olmuş.<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım.. bende faydasına pek inanmadım ama yorumlar sonucu kullanmaya başlamıştım :)

      Sil
  3. çok teşekkürler bilgi için benim de ellerimde lekeler var sevgilerimle <3

    YanıtlaSil
  4. Geçirmesine çok sevindim kuzum fiyatı biraz daha uygun olsaymıs keske. Ama etkisi büyükse alabilirim benimde burnumda 2-3 tane çil var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım vaatlerini yerine getiriyor bu sebeple çok iyi.. uzun süre kullanmak gerek çiller için

      Sil
  5. Cara Maria, io passo per augurarti una buona serata, con un abbraccio e un sorriso:) sorridere fa bene!
    Tomaso

    YanıtlaSil
  6. rica ederim ausecim, bende en etkili yöntemi bu oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. Bende yok şükür ama çevremde cilt lekelerinden yana problem yaşayanlar var. Onlar için öğrenmem iyi oldu. Yine güzel faydalı bir öneri olmuş sevgili Merve. Teşekkürler canım :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  8. Bu ürün resmen hayallerimdeki ürünn!! benimde yüzümde 2 sene önce fazla güneşlenmekten 3 tane kahverengi leke çıktı etki eder diyorsan hemen alırım gerçekten ! :D

    YanıtlaSil
  9. Böyle bir sorunum yok ama olanlar için güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Faydalı paylaşımın için teşekkürler canım. Mime davetlisin katılırsan sevinirim :*

    YanıtlaSil
  11. Merhaba yazı da geçiyor ama emin olmak için soruyorum :) kullanırken herhangi bir yan etkisi oldu mu fiziksel olarak ya da kanlarınıza hiç baktırdınız mı çok etkili dediğiniz için doktora danışmadan kullanılır mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, herhangi yan etkisini görmedim.. ama kan tahlili de yaptırmadım... bu tür beyazlatıcı etkili kremler kişiden kişiye farklılık gösteriyor doktora danışmadan benim gibi cesaretlenip kullanmakta doğru olmaz.. ben önce küçük bir kısımda bir hafta denedikten sonra kullandım.

      Sil
  12. Sivilce izlerini geçiriyorsa tam puan verilir bu ürüne 😊

    YanıtlaSil
  13. Bende sivilcede var leke de var, önce sivilce sonra leke kremini mi kullanmam lazım acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce sivilce kremini sonra leke kremini kullanabilirsiniz o şekilde daha iyi sonuç alıyorum.

      Sil
  14. aynı üründen bende kullandım. ciddi anlamda sonuç aldım. gerçekten işe yaradı.

    YanıtlaSil
  15. Ürünü sürünce güneşe cikilabiliyor mu ? Ayrıca leke ve sivilce kremi aynı ürünler mi ? Almakta kararsızım. Leke ve kızarıklık var :(

    YanıtlaSil
  16. Bende pek etki etmedi ��

    YanıtlaSil
  17. Bende güneş lekesi ve çiller var fakat hepatit b hastasıyım sakıncası olurmu acaba

    YanıtlaSil
  18. Ben bebek emziriyorum bu kremden kulla abilir miyim acaba gercekten ise yariyosa almak istiyorm gercekten kesim sonuç aldiniz mi bilgi verirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  19. Ben bebek emziriyorum bu kremden kulla abilir miyim acaba gercekten ise yariyosa almak istiyorm gercekten kesim sonuç aldiniz mi bilgi verirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  20. Bende aldım ama pek etkisini goremedim

    YanıtlaSil