4 Şubat 2021 Perşembe

Normal ve kuru ciltler için güneş koruması Cerave nemlendirici

Cerave nemlendirici

 Merhaba bugün size güneş koruması içeren normal ve kuru ciltler için nemlendirici önereceğim.  Cerave nemlendirici krem gün boyu nemlenme sağlarken cilt bariyerinin de onarılmasını sağlıyor.

Komedojenik değil ve dermotologların önerdiğı marka CeraVe. Diğer dermokozmetik firmalara göre de hesaplı buluyorum. 

Normal ve kuruya yakın ciltler için olan bu krem gün boyu nemli tutuyor. Gözenekleri tıkamıyor ve yağlandırmadan nemlendiriyor. Bu aralar bununla ilerliyorum. 1 aydır kullanıyorum. Bittiğinde başka bir ürün gözüme çarpmaz ise devam edeceğim. Alnım kuru olduğu için mimik çizgilerim oluşabiliyor. cilt için gerekli 3 temel seramid, niasinamid (Vitamin B3) ve hyalüronik asit içerir. Hassas ciltler için uygun ve parfüm içermiyor.

Gelelim benim nasıl kullandığıma, günde iki kez sabah ve akşam temiz cildime uyguluyorum. Öncesinde tonik sürüyorum. Tonik kuruduktan sonran Cerave nemlendirici sürüyorum. Alnım daha kuru olduğu için nemlendiğini hissettim. Neme doymuş cilde bliyorsunuz makyaj daha güzel oluyor. Pürüzsüz makyaj yapabiliyorum. Aynı şekilde ruj dudağınızda çatlıyor güzel durmuyorsa peeling yapmalı ve nemlendirmelisiniz. En basit cilt bakımı yapmak ve sonuçları 2 ay içinde görmek isterseniz temizleme peeling ve nemlendirme yeterli olacaktır. Tonikleme ya da başka şeylere zamanınız yoksa bunları yapmalısınız. Nemsiz cilt çabuk yaşlanır.


Cerave nemlendirici 80 TL gibi bir fiyata, eczaneden aldım. Tam fiyatını hatırlamıyorum. İçerisinde 25 spf güneş koruması içeriyor. Lekeye meyilli cildimde nemlendiricide bile korumaya dikkat ettim. Şuan için yeterli görüyorum bu nemlendiriciyi. Başka gözüme çarpan olursa bu bittiğinde deneyimlerim. Ya da önerilerinizi yorum olarak benimle paylaşabilirsiniz. Aklımda şuan ki güneş kremim bittiğinde mineralli hello care güneş kremi ya da bioderma photoderm güneş kremi almak var. Bakalım hangisinde karar kılacağım.

Cerave nemlendirici ile ilgili düşüncelerim bunlar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgilerle...
Merve'nin evinden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder