25 Kasım 2015 Çarşamba

Berry Love- Avon True Color 4'lü Göz Farı

Berry Love- Avon True Color 4'lü Göz Farı


Avon ürünlerinden bazılarını sık kullanan biri olarak bu 4'lü göz farına bayıldım Berry Love farım ile çekilişe katılmış ne yazıkki kazanamamıştım ☺️ 

Siz de Avon ürünlerini takip ediyor iseniz mutlaka Berry Love paletine bakmalısınız. Renk pigmentleri tatmin ediyor.




True Color serisinden olan Berry Love çok tatlı bir ürün. Pigment olarak açık renkler genelde istenilen sonucu vermez ama bunda 1-2 numara dahil tek kat sürüldüğünde bile harika sonuçlar veriyor. 
Berry Love- Avon True Color 4'lü Göz Farı


Dumanlı göz makyajı için 1'den 4 e kadar numaralandırılmış farlar bulunuyor. 1. numarayı göz pınarlarına ve kaş altlarına, 2. numarayı tüm göz kapağınıza, 3. numarayı crease bölgesine yani gözümüzün katlanma bölgesine, 4. numara ise göz bitimine c şeklinde uygulanmalı. Daha sonra güzelce dağıtabilirsiniz. Ayrıca 4. numarayı kirpik diplerinize de uygulayabilirsiniz. 
Berry Love- Avon True Color 4'lü Göz Farı


İster tek olarak farları uygulayabilir, ister 4 rengide birlikte kullanabilirsiniz. Bende sonuçlar bu şekilde kampanyaya göre fiyat değişiklik gösterebilir ben 15 TL'ye satın almıştım. 

Umarım sizinde hoşunuza gitmiştir, yorumlanızı bekliyorum.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden

2 yorum:

  1. Bende kullanıyorum çok memnunum :) Fiyatı da uygun. Göz pınarına denememiştim süreceğim. teşekkürler

    YanıtlaSil